El CN Minorisa femení va veure com tot els seu esforç per a recuperar un primer parcial contundent, 1-5, contra el CN Badia, s'esvaïa en el llançament dels penals, faceta en la que les visitants van ser més efectives.
[nointext]
Els vuit minuts inicials van ser d'una efectivitat de les vallesanes espectacular, convertint cada llançament en gol, la qual cosa semblava predir un triomf fàcil per part seva. Ajustada la defensa, mica a mica, gol a gol, les de López van anar escurçant la diferència fins aconseguir arribar al final amb un meritori empat set gols.
[intext1]
A la tanda de penals, les manresanes només van aconseguir transformar-ne dos, per quatre les seves rivals, condemnant-les a lluitar per les places del 9 a l'11.
[h4]Fitxa tècnica[/h4]
CN Minorisa: M Sala, R Solernou 2, M Fargas, M Coll, A Toribio 1, H Vicente 1, L Flores, IK Bianco, MY Fernàndez, J César 1, I Peirón 4, J Peirón.
CN Badia: A Padilla 1, A Palomares, I Andújar, C Sanz 3, AD Vall, N Lopera, E Jiménez 1, L Fernández 3, L Lahiguera 2, B Posas, M Faus i L Llagostera.
[intext2]
Arbitratge a càrrec de C Núñez i S Massó. Van assenyalar dues exclusions a jugadores locals, per una exclusió i un penal a les vallesanes.
Parcials. 1-5, 2-1, 2-0, 2-1. (2-4).
El CN Minorisa femení perd als penals contra el CN Badia (7-7)
Esports
Les manresanes havien recuperat un resultat en contra d'1-5 durant el partit
- El CN Minorisa haurà de lluitar per les places de 9 a 11 -
- Simón Noguera
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans El Festival Clam alça la veu contra els discursos d'odi i l'ascens de l'extrema dreta Pere Fontanals
-
Societat Vaga a l'institut del Pont de Vilomara: els alumnes es planten per la cancel·lació de sortides Pere Fontanals
-
Successos Els Mossos detenen dos homes per un robatori amb força en una empresa de Santpedor Pere Fontanals
-
-
Societat Un treball de Josep Huguet recupera la deportació franquista de la seva família el 1938 Pere Fontanals
Publicat el
03 de juliol de 2021 a
les 23:40
Actualitzat el
03 de juliol de 2021 a les
23:51
Et pot interessar
-
Esports
La 29a Marxa del Terme de Sant Fruitós de Bages estrenarà recorregut el 31 de gener
-
Esports
La UE Sant Andreu, rival del CE Manresa a la primera ronda de la Copa del Rei
-
Esports
El CTJ del Bages i el Moianès aconsegueix vuit medalles a la Supercopa d'Espanya
-
Esports
La Cursa de Castelltallat, memorial Laura Ferrer Martí, arribarà a la 15a edició diumenge
-
Esports
Una norantena de practicants honora Carles Vilajosana amb 12 hores de jujitsu a Manresa
-
Esports
Triplet de Momoh en la golejada del CE Manresa a Reus (1-4)
