En un partit molt igualat, CN Poble Nou i CN Minorisa van decidir la sort del matx en el darrer minut, quan els bagencs van voler guanyar el partit en un contraatac que significava una passada de risc i que deixava desguarnida la defensa en cas de no progressar i que els del barri olímpic van saber aprofitar perquè els punts es quedessin a casa.
El marcador final no va fer justícia al joc dels de Ventura, que en el primer quart van saber igualar per dues vegades l'avantatge dels locals, Casasayas i Estany feien que s'arribés a la fi del primer quart amb empat a dos en el marcador i bones sensacions. Això sí, amb un balanç de faltes acumulades de tres contra cap dels barcelonins.
El segon període ja va ser clarament pels manresans que de la mà de Ruiz situaven el 2-3, en el marcador, i rebia la seva segona personal en la jugada posterior, la qual cosa obligava al tècnic bagenc a asseure'l a la banqueta. A l'empat a tres dels amfitrions respongueren els manresans amb gols de Casasayas i Estany, per marxar fins a 3-5 i posteriorment 4-6, amb gol de Talavera en superioritat. Una errada defensiva posava el 5-6 a l'equador del matx favorable al CN Minorisa.
El tercer període, després del canvi de camp, va estar embogit. Casasayas i Falla, aquest des de la boia, posaven el 5-8 en el marcador. Semblava que el partit es decantaria cap als colors manresans, però llavors uns minuts de desconcert, amb errades de concepció impròpies, van permetre la reacció local que aconseguia posar-se per davant, a tres segons per la fi dels vuit minuts d'aquest quart. Amb 9-8 quedava tot per decidir, però amb la moral tocada per la situació s'iniciava el darrer tram del matx.
Pelegrín feia l'empat a nou en la segona superioritat de què disposaven els minoristes. Llavors arribà la jugada decisiva. El resultat final quedava en 10-9.
Arbitratge a càrrec de M Moyano i J M Sanfeliu.
Parcials: 2-2, 3-4, 4-2, 1-1.
Alineacions i golejadors:
CN Poble Nou: X Rodríguez, E Sales, H Martínez 2, A Dominguez, G Mata 1, R Martínez 2, S Garcia, L Arxer 1, S pastor 1, G Domingo 2, A Arxer, R Rojas, M Csurgo.
CN Minorisa: I Prieto, X Falla 1, E Casasayas 3, R Ruiz 1, E Martínez, O Muns, X Pelegrín 1, A Vilarasau, C Talavera 1, K Muñoz, A Estany 2, G Lafoz, J Vila.
El CN Minorisa perd a la piscina del Poble Nou per un gol a falta de 24 segons (10-9)
Els manresans van dominar el partit fins al descans llarg
ARA A PORTADA
-
Els mestres tallen la C-55 a Manresa en l'inici de la jornada de vaga a la Catalunya Central Pere Fontanals
-
Els docents tancats a Manresa denuncien que la direcció d'Educació no assumeix compromisos Pere Fontanals
-
-
Mestres ocupen els serveis territorials d'Educació a Manresa: tancada nocturna abans de la vaga Pere Fontanals
-
El «capità» de terra endins: el projecte manresà que ha portat la nàutica professional on ningú l'esperava Pere Fontanals
Publicat el
12 de novembre de 2017 a
les 21:09
Actualitzat el
12 de novembre de 2017 a les
21:12
Et pot interessar
-
Esports
Paidos i Joviat es coronen campions de la Copa Colegial de la Catalunya Central
-
Esports
La Cursa de la Dona de Manresa celebra 10 anys consolidada com a referent esportiu i reivindicatiu
-
Esports
El CE Manresa reunirà protagonistes del pas del Pujolet al Congost en el marc del seu 120è aniversari
-
Esports
Cardona acollirà el Campionat de Catalunya de gravel amb una nova edició de la Via Salària
-
Esports
La plaça Bonavista estrena el monument del centenari de la Penya Ciclista Bonavista
-
Esports
Podis per a l'Avinent Manresa al Campionat de Catalunya de marató a Barcelona
