L'àrbitre manresà de waterpolo, Àlex Izquierdo, continua la seva progressió en el món de l'arbitratge i ja ha estat designat com a col·legiat de la categoria A1, just la immediata anterior a l'elit dels àrbitres. La categoria A1 va lligada majoritàriament als nomenaments en partits de la lliga estatal de 1a Divisió masculina.
El progrés d'Izquierdo ve confirmat pel seu nomenament com a àrbitre en un el partit de la Lliga Premaat Femenina, la Divisió d'Honor, entre CN Catalunya i CD Boadilla, que va finalitzar amb victòria de les madrilenyes per 6-11.
Ara el seu repte és seguir amb les bones actuacions i fer-se mereixedor de la confiança dels responsables per situar-se en la part alta de la classificació que configuren les puntuacions dels delegats federatius.
El col·legiat manresà de waterpolo, Àlex Izquierdo, puja de categoria i arbitrarà a Primera Divisió
Ha estat designat com a àrbitre de la categoria A1, just la immediata anterior a l'elit dels col·legiats
ARA A PORTADA
-
-
-
Una baralla al Guardiolenca - Balsareny de Tercera acaba als jutjats per diverses agressions Pere Fontanals
-
El pàrquing de la nova Delegació del Govern requerirà microvoladures amb última tecnologia Pere Fontanals
-
Junts reclama un pla de relleu generacional del comerç i carrega contra la gestió municipal Redacció
Publicat el 21 de novembre de 2019 a les 21:16
Actualitzat el 21 de novembre de 2019 a les 21:24
Et pot interessar
-
Esports
Diego Ocampo: «La victòria ens donarà molts ànims»
-
Esports
El CE Manresa visita l'Hospital Sant Joan de Déu i reparteix regals als infants ingressats
-
Esports
La Sant Silvestre Manresana arriba a la 14a edició amb gairebé totes les places exhaurides
-
Esports
El Baxi Manresa comença la seva reconstrucció a Wroclaw
-
Esports
Triplet de medalles europees per a Montse Gomariz en el Campionat Màsters de Lublin
-
Esports
El CTJBM suma cinc medalles a la Copa Catalunya Júnior de judo a Falset
