L'Estadi Municipal d'Atletisme del Congost s'omplirà, aquest dijous 4 d'abril, d'alumnes de primer d'ESO de dotze centres de secundària del Bages que prendran part de la final Inter IES d'atletisme, una competició esportiva organitzada pel Club Atlètic Manresa amb la col·laboració de l'Ajuntament de la ciutat.
La competició començarà a dos quarts de deu del matí, i, al llarg de tres hores, els més de sis-cents joves participants lluitaran per aconseguir sumar punts per el seu equip i per assolir la millor marca personal possible. Les proves que es disputaran seran, per ordre, els 60 metres llisos, els 60 metres tanques, salt de llargada, llançament de pes, 500 metres llisos, relleus de 4x60 metres i relleus de 4x2000 metres.
Els instituts presents en aquesta final seran el Pius Font i Quer, el Lacetània, el Lluís de Peguera, l'IES Cal Gravat, La Salle, la Joviat i el FEDAC de Manresa; l'IES d'Auro de Santpedor; l'IES Llobregat de Sallent; el Gerbert d'Aurillac de Sant Fruitós; l'IES Castellet de Sant Vicenç de Castellet, i l'instutut Quercus de Sant Joan de Vilatorrada, vencedor de la competició en l'edició de l'any passat.
El Congost viurà dijous la final Inter IES d'atletisme amb alumnes de 1r d'ESO de 12 centres bagencs
ARA A PORTADA
Publicat el 02 d’abril de 2019 a les 18:10
Et pot interessar
-
Esports Biel Colominas és el nou director esportiu del Baxi Manresa
-
Esports El CE Manresa incorpora el lateral Nicolás Olmedo
-
Esports Situen Biel Colominas com a director esportiu del Baxi Manresa
-
Esports L'artesenc Robert Vilarasau, subcampió d'Espanya de trampolí
-
Esports Les manresanes Ona Bonet i Mònica Clemente, al Campionat d'Europa per equips
-
Esports Jan Díaz bat el rècord absolut de llargada de l'Avinent Manresa amb un salt de 7,81 metres