L'Estadi Municipal d'Atletisme del Congost s'omplirà, aquest dijous 4 d'abril, d'alumnes de primer d'ESO de dotze centres de secundària del Bages que prendran part de la final Inter IES d'atletisme, una competició esportiva organitzada pel Club Atlètic Manresa amb la col·laboració de l'Ajuntament de la ciutat.
La competició començarà a dos quarts de deu del matí, i, al llarg de tres hores, els més de sis-cents joves participants lluitaran per aconseguir sumar punts per el seu equip i per assolir la millor marca personal possible. Les proves que es disputaran seran, per ordre, els 60 metres llisos, els 60 metres tanques, salt de llargada, llançament de pes, 500 metres llisos, relleus de 4x60 metres i relleus de 4x2000 metres.
Els instituts presents en aquesta final seran el Pius Font i Quer, el Lacetània, el Lluís de Peguera, l'IES Cal Gravat, La Salle, la Joviat i el FEDAC de Manresa; l'IES d'Auro de Santpedor; l'IES Llobregat de Sallent; el Gerbert d'Aurillac de Sant Fruitós; l'IES Castellet de Sant Vicenç de Castellet, i l'instutut Quercus de Sant Joan de Vilatorrada, vencedor de la competició en l'edició de l'any passat.
El Congost viurà dijous la final Inter IES d'atletisme amb alumnes de 1r d'ESO de 12 centres bagencs
ARA A PORTADA
-
Txell Ferré brilla a Funchal amb quatre medalles al Campionat d'Europa de natació artística Pere Fontanals
-
-
Els pèsols i les tavelles protagonitzen el sopar de primavera de les Temporades Gastronòmiques del Bages a Artés Pere Fontanals
-
Els pagesos de la Catalunya Central celebren una collita de cereal «espectacular», però que pot ser «ruïnosa» pels preus Pere Fontanals
-
Publicat el 02 d’abril de 2019 a les 18:10
Et pot interessar
-
Esports El Baxi Manresa tanca la temporada amb un sopar de família
-
Esports La FCF fa jugar els minuts de temps afegit del Joanenc - Berga que va ser suspès al final de la pròrroga
-
Esports La Ignasiana tornarà el 20 de setembre amb recorreguts adaptats a tots els nivells
-
Esports Gran actuació de l'Avinent Manresa al Campionat de Catalunya sub18 amb cinc medalles
-
Esports La Pirinaica supera l'eliminatòria i es jugarà l'ascens a la lliga Elit contra el Júpiter (1-0)
-
Esports Meritxell Soler, segona a la mitja marató de České Budějovice