L'Estadi Municipal d'Atletisme del Congost s'omplirà, aquest dijous 4 d'abril, d'alumnes de primer d'ESO de dotze centres de secundària del Bages que prendran part de la final Inter IES d'atletisme, una competició esportiva organitzada pel Club Atlètic Manresa amb la col·laboració de l'Ajuntament de la ciutat.
La competició començarà a dos quarts de deu del matí, i, al llarg de tres hores, els més de sis-cents joves participants lluitaran per aconseguir sumar punts per el seu equip i per assolir la millor marca personal possible. Les proves que es disputaran seran, per ordre, els 60 metres llisos, els 60 metres tanques, salt de llargada, llançament de pes, 500 metres llisos, relleus de 4x60 metres i relleus de 4x2000 metres.
Els instituts presents en aquesta final seran el Pius Font i Quer, el Lacetània, el Lluís de Peguera, l'IES Cal Gravat, La Salle, la Joviat i el FEDAC de Manresa; l'IES d'Auro de Santpedor; l'IES Llobregat de Sallent; el Gerbert d'Aurillac de Sant Fruitós; l'IES Castellet de Sant Vicenç de Castellet, i l'instutut Quercus de Sant Joan de Vilatorrada, vencedor de la competició en l'edició de l'any passat.
El Congost viurà dijous la final Inter IES d'atletisme amb alumnes de 1r d'ESO de 12 centres bagencs
ARA A PORTADA
Publicat el 02 d’abril de 2019 a les 18:10
Et pot interessar
-
Esports
Castellbell i el Vilar renova l'skatepark de la Bauma per garantir una pràctica segura
-
Esports
Diego Ocampo: «Hem fet un salt de caràcter important»
-
Esports
La Gravel Ride Tour 2026 obrirà la temporada a Sant Fruitós el 31 de gener
-
Esports
El Baxi Manresa comença la segona volta de l'Eurocup davant el líder
-
Esports
Joan Perramon brilla amb sis podis en un gran Campionat de Catalunya infantil del CN Manresa
-
Esports
El Manresa CBF s'imposa amb autoritat a l'Ointxe i es consolida a la zona còmoda de la LF2
