Després del parèntesi de l'any passat per la pandèmia, dimecres a les 8 del vespre tindrà lloc el partit de presentació del Covisa Manresa FS en el marc de la 42ena edició del Trofeu Codines. El públic podrà entrar al Pujolet, però amb el 50% de l'aforament permès.
El Covisa Manresa FS jugarà contra el Peníscola Globeenergy, que aquesta temporada ha baixat a Segona Divisió i és un dels màxims aspirants a retornar a la màxima categoria del futbol sala estatal.
El 2019, en l'última edició del Trofeu Codines, el Manresa FS va jugar contra l'Inter Movistar B i el trofeu es va quedar a les vitrines del Pujolet. En el total de les edicions, el Manresa FS ha guanyat el prestigiós trofeu només catorze vegades de les quaranta-una celebrades. Aquest fet demostra el potencial dels rivals en un dels tornejos més antics de l'Estat.
Els manresans es presentaran al partit amb una plantilla renovada i amb l'absència d'Asis. Hores d'ara continua convocat amb la selecció marroquí a l'espera de la decisió tècnica de si va convocat o no al Mundial de Lituània que es disputa el mes de setembre.
El partit servirà com a estrena per al nou entrenador del Covisa Manresa, Pau Machado, acompanyat com a segon d'Edu Blanco. A la plantilla s'hi podran veure les noves incorporacions: Lavado, Ambros, Terraga, el juvenil Kalet i el porter incorporat ultima hora Nabil,
El públic tindrà entrada gratuïta amb l'únic condicionant que cal deixar les dades personals a l'accedir al recinte, amb la recomanació que el públic vagi amb temps al pavelló per poder veure la presentació de l'equip abans de l'inici del matx.
El Covisa Manresa FS estrenarà pretemporada dimecres contra el Peníscola Globeenergy
El Trofeu Codines també servirà de presentació de l'equip manresà, que estrena entrenador i cinc jugadors
ARA A PORTADA
Publicat el
24 d’agost de 2021 a
les 15:13
Et pot interessar
-
Esports
El Manresa CBF assalta Pontevedra i es consolida a mitja taula de l'LF2
-
Esports
El Covisa Manresa salva un punt in extremis davant el Cerezo Futsal Lleida
-
Esports
El CB Navàs cau contra el líder CB Prat en un duel defensiu decidit al tram final
-
Esports
L'Occident Manresa acaba vuitè a la Minicopa (77-89)
-
Esports
El CE Manresa defensarà lideratge contra el Tona en un partit especial per la Festa de la Llum
-
Esports
L'Occident Manresa tanca la Minicopa amb una altra derrota (62-71)
