Jornada rodona del Covisa Manresa, aquest dissabte, en la penúltima jornada de la Segona Divisió B de futbol sala. Amb la seva victòria al Pujolet davant el Ripollet per 5-2, i amb la derrota de la Barceloneta a Santa Coloma de Gramenet, els manresans no només s'asseguren plaça a la propera Copa, sinó que pugen a la quarta posició de la classificació que els permetria entrar a la promoció d'ascens a segona.
L'excel·lent pressió a tota la pista efectuada pels blanc-i-vermells durant els primers 27 minuts de la confrontació han propiciat una solvent victòria. El tècnic local, Pau Machado, conscient que els vallesans es troben molt còmodes trenant llargues possessions, va ordenar fer una pressió asfixiant que els seus jugadors van executar de forma immillorable fins al punt que va propiciar els dos primers gols del Covisa Manresa FS.
Dues pèrdues de pilota del FS Ripollet a la seva pròpia pista van permetre a Carles Ambrós situar el 2-0 a l'electrònic abans d'arribar al descans. Terri el va assistir en el segon gol dels blanc-i-vermells.
La dinàmica del joc no es va modificar durant els primers minuts de la represa i Manu del Moral va sentenciar el duel en culminar una ràpida transició ofensiva al minut 27. El tècnic dels vallesans va optar aleshores per jugar amb porter jugador. Mateo va minimitzar temporalment la diferència, però Josan i Terri van segellar la divuitena victòria del Covisa Manresa FS al contracop.
De cara a la darrera jornada, el Covisa haurà de defensar amb dents i ungles aquesta quarta posició en la darrera jornada del campionat a la pista del que ja és campió de lliga, el Mataró. Li val fer el mateix resultat que obtingui la Barceloneta a casa contra la UD Ibiza Gasifred.
- Resultats i classificació
El Covisa Manresa guanya al Ripollet, es classifica per la Copa i té la promoció d'ascens a l'abast (5-2)
Esports
La derrota de la Barceloneta a Santa Coloma de Gramenet deixa els manresans en la quarta posició a falta de l'última jornada
ARA A PORTADA
-
Societat L'insomni creix un 43% a la Catalunya Central en set anys i ja afecta l'11% dels adults Pere Fontanals
-
Economia La Nit de la Recerca de Manresa mostra xifres rècord en inversió en innovació Pere Fontanals
-
Societat Mor als 71 anys Pius X. Cisa, impulsor de la Guia de Manresa i activista del sobiranisme local Pere Fontanals
-
Política El FNC disputarà a Aliança Catalana el vot d'extrema dreta a Manresa amb Cristina Solano Pere Fontanals
-
Publicat el
01 de maig de 2022 a
les 15:49
Et pot interessar
-
Esports
Hugo Benítez, hospitalitzat per un pneumotòrax
-
Esports
El judo del Bages i el Moianès brilla a la Copa Catalana de Ne Waza amb quatre medalles
-
Esports
La judoka manresana Luca De Palma es penja la plata a la Supercopa d'Espanya júnior
-
Esports
La Pirinaica s'imposa al derbi bagenc de Primera Catalana davant el Joanenc (4-1)
-
Esports
El Manresa CBF conquereix la Lliga Catalana de Lliga Femenina 2 (69-63)
-
Esports
L'Avinent Manresa aconsegueix tres medalles al Campionat de Catalunya màster de Trail
