Després de les dues engruixades derrotes del Covisa Manresa en els darrers dos partits, aquest dissabte a partir de les 4 de la tarda arribarà al Pujolet l'Ibiza Gasifred, el millor equip visitant del grup de Segona Divisió B. Els illencs tenen un percentatge de resultats molt destacable fora del seu pavelló, amb només una derrota de vuit sortides, la que varen patir davant el Picassent.
Com a local, l'equip eivissenc va començar la lliga deficientment. Tres derrotes consecutives a l'inici, entre les quals contra el Covisa Manresa, el varen deixar en aquell moment en una situació complicada. Desprès se'n va refer amb set victòries consecutives.
L'Ibiza Gasifred es hores d'ara tercer a la classificació amb 36 punts, tres per sobre dels manresans, que són quarts. És l'equip més realitzador amb 85 gols (79 el Covisa Manresa), i ha rebut set gols menys que els manresans.
El conjunt que dirigeix l'exblaugrana José Fernández té la baixa definitiva del santvicentí Àlex Garcia. L'exjugador de la base del Covisa Manresa i el FC Barcelona ha fitxat per l'equip gallec del Noià recentment a la Primera Divisió del Futbol Sala estatal.
Pel que al Covisa Manresa, queden fora de la convocatòria per lesió Asis i Terri.
El Covisa Manresa rebrà dissabte l'Ibiza Gasifred, el millor visitant de la competició
Els eivissencs són l'equip més realitzador del grup, amb 85 gols
ARA A PORTADA
-
-
-
El PSC trenca el «cordó sanitari» a Vox i encén el ple de Manresa en proposar reformar el ROM Pere Fontanals
-
El govern afirma que mai no va autoritzar la inscripció «Boicot ICL» del mural de Bonavista Pere Fontanals
-
El govern de Manresa nega irregularitats en la recollida del cartró davant les crítiques sindicals Pere Fontanals
Publicat el
03 de febrer de 2023 a
les 17:11
Actualitzat el
03 de febrer de 2023 a les
17:16
Et pot interessar
-
Esports
El CE Manresa incorpora Santi Guzmán, primer reforç per a la temporada 2026-27
-
Esports
El Covisa Manresa es posarà a prova amb el Barça Atlètic al 47è Trofeu Les Codines
-
Esports
El Kids&Us Manresa amplia el joc exterior amb Lukasz Kolenda
-
Esports
Sant Fruitós homenatja els equips que han aconseguit ascensos i títols aquesta temporada
-
Esports
El Kids&Us Manresa i Archange Izaw-Bolavie separen els seus camins
-
Esports
El govern de Manresa destina 4.600 euros a la jornada d'Urdangarin
