Després de les dues engruixades derrotes del Covisa Manresa en els darrers dos partits, aquest dissabte a partir de les 4 de la tarda arribarà al Pujolet l'Ibiza Gasifred, el millor equip visitant del grup de Segona Divisió B. Els illencs tenen un percentatge de resultats molt destacable fora del seu pavelló, amb només una derrota de vuit sortides, la que varen patir davant el Picassent.
Com a local, l'equip eivissenc va començar la lliga deficientment. Tres derrotes consecutives a l'inici, entre les quals contra el Covisa Manresa, el varen deixar en aquell moment en una situació complicada. Desprès se'n va refer amb set victòries consecutives.
L'Ibiza Gasifred es hores d'ara tercer a la classificació amb 36 punts, tres per sobre dels manresans, que són quarts. És l'equip més realitzador amb 85 gols (79 el Covisa Manresa), i ha rebut set gols menys que els manresans. 
El conjunt que dirigeix l'exblaugrana José Fernández té la baixa definitiva del santvicentí Àlex Garcia. L'exjugador de la base del Covisa Manresa i el FC Barcelona ha fitxat per l'equip gallec del Noià recentment a la Primera Divisió del Futbol Sala estatal.
Pel que al Covisa Manresa, queden fora de la convocatòria per lesió Asis i Terri.
							
																					
														
								El Covisa Manresa rebrà dissabte l'Ibiza Gasifred, el millor visitant de la competició
Els eivissencs són l'equip més realitzador del grup, amb 85 gols
ARA A PORTADA
- 
													Crida urgent: el Gran Recapte necessita multiplicar per nou el voluntariat al Bages i Moianès Pere Fontanals  
- 
													Manresa Il·lumina, reconeguda amb el segon premi BBVA a la Sostenibilitat Empresarial Pere Fontanals  
- 
													El Cosmògraf 2025 convidarà a explorar el cosmos des de la ciència, l'art i la filosofia Pere Fontanals  
- 
													
													
															  
- 
													Jutgen un bagenc per violar repetidament la seva fillastra quan tenia entre 6 i 10 anys Pere Fontanals  
Publicat el 03 de febrer de 2023 a les 17:11
										Actualitzat el 03 de febrer de 2023 a les 17:16
									
								Et pot interessar
- 
												 Esports
												Sant Fruitós de Bages dona el tret de sortida al cicle de marxa nòrdica amb 160 participants Esports
												Sant Fruitós de Bages dona el tret de sortida al cicle de marxa nòrdica amb 160 participants
- 
												 Esports
												Santpedor estrena un nou espai de joc a la zona de la Serreta Esports
												Santpedor estrena un nou espai de joc a la zona de la Serreta
- 
												 Esports
												Diego Ocampo: «La continuïtat és la clau per competir» Esports
												Diego Ocampo: «La continuïtat és la clau per competir»
- 
												 Esports
												El Baxi Manresa no té cap opció davant el Bahcesehir (67-81) Esports
												El Baxi Manresa no té cap opció davant el Bahcesehir (67-81)
- 
												 Esports
												El CF Cardona passa ronda a la Copa Catalunya i en deixa fora el CE Manresa (2-0) Esports
												El CF Cardona passa ronda a la Copa Catalunya i en deixa fora el CE Manresa (2-0)
- 
												 Esports
												El CN Manresa baixa a Tercera Divisió de la Copa Catalana de Clubs Esports
												El CN Manresa baixa a Tercera Divisió de la Copa Catalana de Clubs

 
															 
															 
															 
															 
															