El Club Manresa Futbol Sala ha presentat recurs al Jutge Únic del Comité de Competició de la RFEF al detectar l'alineació indeguda d'un jugador de l'Hospitalet Bellsport que va actuar en el partit corresponent a la jornada 17 del campionat nacional de lliga de la Segona Divisió B grup 3, aquest diumenge i que va acabar amb derrota manresana 9-5.
El club ha argumentat que el jugador que durant el partit lluïa el dorsal 99 té llicencia a l'equip filial de l'Hospitalet, però que no consta com a sub23. Des del Manresa FS es recorda que el Reglament General de la RFEF en el seu article 250, apartat B, especifica que un jugador amb llicencia del filial només pot actuar al primer equip sempre que sigui menor de 23 anys, a excepció dels porters.
El Club Manresa ha aportat les pertinents proves i documentació a la Real Federación Española de Futbol de la infracció, sol·licitant al Jutge Únic que adjudiqui la victòria del partit al Covisa Manresa.
[noticia]107424[/noticia]
El Covisa Manresa recorre el partit contra l'Hospitalet Bellsport per alineació indeguda
El club manresà argumenta que un jugador del filial que va disputar el partit és major de 23 anys contradient el reglament
ARA A PORTADA
-
-
El govern de Manresa respon a Junts que el relleu generacional al comerç ja ho cobreix Reempresa Pere Fontanals
-
L'Ajuntament de Manresa estudiarà crear un itinerari segur per a vianants entre Les Cots i els Dolors Pere Fontanals
-
-
L'alcalde de Manresa talla a Vox arran de no haver condemnat dos feminicidis: «Lliçons, les justes» Pere Fontanals
Publicat el 23 de gener de 2023 a les 18:49
Actualitzat el 23 de gener de 2023 a les 18:54
Et pot interessar
-
Esports
Sàmper es reuneix amb l'alcalde de Sallent per buscar alternatives a la planta d'ICL
-
Esports
Diego Ocampo: «La victòria ens donarà molts ànims»
-
Esports
El Baxi Manresa fa un gran pas endavant a Wroclaw (90-96)
-
Esports
El CE Manresa visita l'Hospital Sant Joan de Déu i reparteix regals als infants ingressats
-
Esports
La Sant Silvestre Manresana arriba a la 14a edició amb gairebé totes les places exhaurides
-
Esports
El Baxi Manresa comença la seva reconstrucció a Wroclaw
