El Covisa Manresa afronta els quarts de final de la Copa Catalunya contra el Sala 5 Martorell de Segona Divisió, en una eliminatòria a partit únic que es disputarà aquest dimarts a les 9 del vespre al Pujolet i que donarà accés a la final a quatre del mes d'agost, on hi entren els Primera FC Barcelona i Industrias Santa Coloma, com a convidats. La final es completarà amb el Cerdanyola o el Mataró, que jugaran dimecres l'altra eliminatoria.
El Covisa Manresa ha arribat a quarts de final disputant totes les eliminatòries com a visitant, ja que els contrincants eren de categories inferiors. El Linyola va ser el primer rival, al que va guanyar per 0 gols a 4. Després a Olesa, el marcador va ser de 0 gols a 3. A la tercera ronda es va disputar el derby contra el Vilatorrada, amb 4 - 8 de resultat final. El darrer obstacle fins ara va ser a Sant Sadurní, on els manresans es van imposar per un clar 1-9.
Ara, contra el Sala 5 Martorell, els manresans tindran el factor pista al seu favor. Si bé a la lliga el conjunt manresà s'ha classificat matemàticament per al play off d'ascens a Segona Divisió, el Sala 5 Martorell també s'ha assegurat la permanència aquesta passada jornada a la Divisió de Plata, tot i perdre a Alzira per 4 gols 2.
El Covisa Manresa rep el Sala 5 Martorell per entrar a la final a quatre de la Copa Catalunya
L'eliminatòria, a partit únic, es disputarà dimarts al vespre al Pujolet
ARA A PORTADA
Publicat el
01 de maig de 2023 a
les 19:36
Actualitzat el
01 de maig de 2023 a les
19:46
Et pot interessar
-
Esports
El CB Navàs Viscola perd a Mollerusa i queda fora de la fase final d'ascens (82-67)
-
Esports
Sant Fruitós estrena el club indoor de pickleball més gran de Catalunya
-
Esports
La VIII Vertical Montserrat bat rècords amb més de 460 participants
-
Esports
El Baxi Manresa celebra la permanència amb Europa a l'horitzó
-
Esports
Manresa invertirà 9,4 milions per modernitzar equipaments esportius arreu de la ciutat
-
Esports
El CE Manresa trasllada al 16 de juny les assemblees ordinària i extraordinària
