El Covisa Manresa ha trencat aquest diumenge a Mataró la ratxa que portava de cinc partits sense conèixer la victòria, amb un meritori 2-3 en una pista que sempre és molt difícil.
Santa ha inaugurat el marcador en el primer minut de partit gràcies a una jugada d'estratègia a la sortida d'un córner. Els manresans han estat intensos durant aquests minuts intentant robar pilotes i incomodant el rival. En un contratac, Aaron ha fet el segon en una acció de combinació al minut 7.
Tres minuts després, els bagencs han perdut una pilota a mitja pista que ha comportat el primer gol local, obra de Juanito. Fins a la fi del primer temps, hi han hagut alternatives en el joc amb bones aturades dels dos porters.
Al segon temps s'ha mantingut la mateixa tònica que al primer, amb un Marlex Mataró que ha buscat no desgastar-se. En una falta amb llançament directe, Asis ha fet el tercer gol als vuit minuts de la represa Als darrers sis, el joc de porter jugador dels locals no ha tingut fruit dins al darrer minut de partit, quan en el llançament d'una falta Panocha ha reduït diferencies. En els últims segons l'equip manresà ha sabut mantenir el resultat.
El Covisa Manresa s'enfrontarà al cuer Irefranck Elche en la propera jornada al Pujolet.
[despiece][h3]Fitxa tècnica[/h3]
- Marlex Mataró: Isaac, Oriol, Toldrà, Juanito, Panocha; Dídac, Llibert, Ciscar, Novo, Azhar, Pipa i Arnau.
- Covisa Manresa: Cella, Lavado, Santa, Asis, Manu; Noguera, Terri, Ambros, Aleix, Oriol Jo i Ivan.
- Àrbitres: David Mingueza i Julian Novillo.
- Baixes: Arriero i Iker
- Gols: 0-1 Santa 1, 0-2 Aaron 7, 1-2 Juanito 10, 1-3 Asis 28, 2-3 Panocha 39
- Resultats i classificació[/despiece]
El Covisa Manresa trenca a Mataró la ratxa que portava de cinc partits sense vèncer (2-3)
Els manresans han disputat un partit molt seriós a la capital del Maresme
Ara a portada
-
-
-
Política «Manresa serà la tomba del feixisme» davant la parada de Sant Jordi d'Aliança Catalana Pere Fontanals
-
Societat «No és fàcil sortir de l'anonimat, però teníem clar que aquest llibre el fèiem en un sentit col·lectiu» Aina Font Torra
-
Economia L'escola Joncadella de Sant Joan de Vilatorrada guanya un Premi Pilarín Bayés de contes Redacció
Publicat el 20 de novembre de 2022 a les 22:10
Actualitzat el 21 de novembre de 2022 a les 00:02
Et pot interessar
-
Esports Manresa acollirà dissabte la primera jornada de la Lliga Espanyola d'Atletisme masculina
-
Esports Cameron Hunt és l'MVP de la vint-i-vuitena jornada de l'ACB
-
Esports El Baxi Manresa surt reforçat de la vint-i-vuitena jornada
-
Esports Diego Ocampo: «Vull agrair que els jugadors es juguin la salut per l'equip»