A cinc dies de començar la lliga a Segona Divisió B, el Covisa Manresa ha disputat el seu últim test aquest dilluns en un triangular al Pujolet contra el Ripollet i el Girona. Tot plegat l'endemà de l'eliminatòria de la Copa que va superar a Salou.
El triangular s'ha jugat a tres partits d'una part de vint minuts, en què el Covisa Manresa, amb les absències per lesió de Asis, Lavado i Cella, l'ha competit amb els jugadors molt carregats físicament.
En primer terme el Girona, amb tres baixes per lesió importants i el Ripollet, ambdós equips seran punters a tercera divisió nacional, varen empatar a un gol. Poc després,el conjunt de Paco Cachinero es va desfer dels gironins amb uns bons minuts i essent més efectius de cara a gol, per 3-1.
Per últim, en el seu mini partit, el Covisa i el Ripollet va caure a favor dels visitants 3-1. Els del Pujolet varen errar dos doble penals, fet que hauria deixat un resultat més ajustat. El Ripollet, amb la plantilla força al complet amb jugadors com Ramon o Daniel, va causar molt bona impressió al Pujolet.
Aquest dissabte, inici de lliga a 2/4 de 7 de la tarda al Pujolet davant el filial de l'Industrias.
El Covisa Manresa ultima la seva preparació de cara a la lliga amb un triangular
Els de Paco Cahinero es van imposar 3-1 al Girona, però van caure pel mateix resultat contra el Ripollet
ARA A PORTADA
-
Manresa presenta les primeres bicicletes del Baik, el nou sistema elèctric compartit de la ciutat Pere Fontanals
-
Manresa inicia les obres del nou tram de via verda a Can Font per connectar la xarxa verda metropolitana Pere Fontanals
-
-
«Aliança viu un moment dolç, però a l'extrema dreta tot es complica quan toca consolidar-se» Lluís Girona Boffi
-
Publicat el 12 de setembre de 2023 a les 18:13
Actualitzat el 12 de setembre de 2023 a les 18:20
Et pot interessar
-
Esports
La Copa Catalana Internacional BTT Biking Point arrencarà el 2026 a Sant Fruitós
-
Esports
Nou medalles per al judo del Bages i Moianès al Campionat de Catalunya Júnior
-
Esports
Moià reuneix prop de 300 judokes en un cap de setmana dedicat al judo base
-
Esports
El CB Navàs Viscola manté el lideratge amb una victòria convincent a l'Hospitalet
-
Esports
La Pirinaica salva l'honor bagenc en una jornada negativa a Primera Catalana
-
Esports
El Manresa CBF cau al Nou Congost davant el Siroko Gijón (61-70)
