El CP Manresa ha patit aquest dissabte la seva segona derrota en lliga en un mal partit a la pista del CP Vilanova, 6-1. Les del Bages no s'han trobat a gust en cap moment, amb una pista molt ràpida i contra un rival que per al matx s'ha reforçat amb tres jugadores del seu equip de Nacional Catalana. A més, les blanc-i-vermelles tenien Eva Cuello sancionada per acumulació de targetes.
Després d'aquesta clara derrota, faltarà veure com reaccionen les jugadores del Pujolet, que malgrat tot mantenen el liderat amb solvència a falta de veure els resultats finals de la jornada aquest diumenge.
[superfillagrantema]1684[/superfillagrantema]
[naciomanresa]
El CP Manresa ensopega amb els elements, en un mal partit a Vilanova (6-1)
Les del Garraf juguen amb tres jugadores de la Nacional Catalana i les manresanes tenen la baixa d'Eva Cuello, per sanció

- El CP Manresa ha perdut a Vilanova i la Geltrú -
- CPM / Arxiu
ARA A PORTADA
Publicat el 24 de febrer de 2024 a les 20:17
Actualitzat el 24 de febrer de 2024 a les 21:39
Et pot interessar
-
Esports El CN Manresa sorprèn i tanca la Copa Catalunya cinquè superant equips de més nivell
-
Esports Endesa patrocinarà el vehicle elèctric de l'equip Dynamics d'UPC Manresa
-
Esports El Rugby Manresa celebra 15 anys amb una jornada festiva i un partit ajustat contra el Badalona RC
-
Esports Adbisio ETL Global, nou patrocinador del waterpolo manresà
-
Esports El Baxi Manresa rep l'Slask Wroclaw en el debut a casa a l'Eurocup
-
Esports Manresa s'omple de cistelles amb míssils contra el «partit de la vergonya»