El CP Manresa ha patit aquest dissabte la seva segona derrota en lliga en un mal partit a la pista del CP Vilanova, 6-1. Les del Bages no s'han trobat a gust en cap moment, amb una pista molt ràpida i contra un rival que per al matx s'ha reforçat amb tres jugadores del seu equip de Nacional Catalana. A més, les blanc-i-vermelles tenien Eva Cuello sancionada per acumulació de targetes.
Després d'aquesta clara derrota, faltarà veure com reaccionen les jugadores del Pujolet, que malgrat tot mantenen el liderat amb solvència a falta de veure els resultats finals de la jornada aquest diumenge.
[superfillagrantema]1684[/superfillagrantema]
[naciomanresa]
El CP Manresa ensopega amb els elements, en un mal partit a Vilanova (6-1)
Les del Garraf juguen amb tres jugadores de la Nacional Catalana i les manresanes tenen la baixa d'Eva Cuello, per sanció
- El CP Manresa ha perdut a Vilanova i la Geltrú -
- CPM / Arxiu
ARA A PORTADA
Publicat el 24 de febrer de 2024 a les 20:17
Actualitzat el 24 de febrer de 2024 a les 21:39
Et pot interessar
-
Esports
Triplet de medalles europees per a Montse Gomariz en el Campionat Màsters de Lublin
-
Esports
El CTJBM suma cinc medalles a la Copa Catalunya Júnior de judo a Falset
-
Esports
Manel Deli abandona en el seu debut a les 24 hores d'ultrafons de Barcelona
-
Esports
Diego Ocampo: «Partits com el d'avui ens han d'ajudar a aprendre»
-
Esports
El Baxi Manresa cau en un partit en què ha anat sempre a remolc (62-89)
-
Esports
Mala jornada per als equips bagencs de Primera Catalana
