El CP Manresa ha patit aquest dissabte la seva segona derrota en lliga en un mal partit a la pista del CP Vilanova, 6-1. Les del Bages no s'han trobat a gust en cap moment, amb una pista molt ràpida i contra un rival que per al matx s'ha reforçat amb tres jugadores del seu equip de Nacional Catalana. A més, les blanc-i-vermelles tenien Eva Cuello sancionada per acumulació de targetes.
Després d'aquesta clara derrota, faltarà veure com reaccionen les jugadores del Pujolet, que malgrat tot mantenen el liderat amb solvència a falta de veure els resultats finals de la jornada aquest diumenge.
[superfillagrantema]1684[/superfillagrantema]
[naciomanresa]
El CP Manresa ensopega amb els elements, en un mal partit a Vilanova (6-1)
Les del Garraf juguen amb tres jugadores de la Nacional Catalana i les manresanes tenen la baixa d'Eva Cuello, per sanció
ARA A PORTADA
Publicat el 24 de febrer de 2024 a les 20:17
Actualitzat el 24 de febrer de 2024 a les 21:39
Et pot interessar
-
Esports El Baxi Manresa afegeix una altra peça al joc interior amb Louis Olinde
-
Esports El manresà Aleix Garcia Vilaseca, campió d'Espanya júnior de duatló
-
Esports Súria comença l'agost la renovació de la gespa del Camp Municipal de Futbol
-
Esports La Lliga ACB començarà el cap de setmana del 4 i 5 d'octubre
-
Esports Txell Ferré considera que la bona química va ser clau en l'èxit als campionats del món de Singapur
-
Esports Biel Gabernet, del CN Manresa, finalista al Campionat d'Espanya Júnior de Natació