El consell esportiu del Bages i l'Ajuntament de Sant Fruitós organitzen aquest diumenge 16 de gener el cros escolar d'aquesta població amb la col·laboració de les AMPES de les escoles Pla del Puig, Monsenyor Gibert i Paidos i l'AEE Paidos.
Les proves començaren, a l'esplanada que hi ha darrera el pavelló municipal, a partir de 2/4 d'11 del matí amb el següent ordre: cadet masculí i femení, infantil masculí i femení, aleví masculí i femení 1999 i 2000), benjamí masculí i femení 2001 i 2002), prebenjamí masculí i femení 2003 i 2004).
Hi haurà 2 circuits diferenciats, un de curt de 500 metres i un de llarg de 1.000 metres , que recorreran en funció de les categories establertes dels atletes.
Està previst que el lliurament de premis sigui a partir de la 1 del migdia.
ARA A PORTADA
Publicat el 13 de gener de 2011 a les 19:54
Et pot interessar
-
Esports El CN Manresa debuta al Campionat de Catalunya amb un partit de màxima exigència
-
Esports El Baxi Manresa deixa en mans del CSD i de l'EuroCup la decisió sobre el partit contra el Hapoel Jerusalem
-
Esports L'esport femení brilla a Manresa en una Nit de l'Esportista que premia 26 referents locals
-
Esports El Baxi Manresa enceta la Lliga Catalana davant el Hiopos Lleida
-
Esports Alexandre Chassang deixa de reforçar el Baxi Manresa
-
Esports La Pirinaica recorre a la FCF per reclamar la plaça de Lliga Elit adjudicada al Santfeliuenc