El consell esportiu del Bages i l'Ajuntament de Sant Fruitós organitzen aquest diumenge 16 de gener el cros escolar d'aquesta població amb la col·laboració de les AMPES de les escoles Pla del Puig, Monsenyor Gibert i Paidos i l'AEE Paidos.
Les proves començaren, a l'esplanada que hi ha darrera el pavelló municipal, a partir de 2/4 d'11 del matí amb el següent ordre: cadet masculí i femení, infantil masculí i femení, aleví masculí i femení 1999 i 2000), benjamí masculí i femení 2001 i 2002), prebenjamí masculí i femení 2003 i 2004).
Hi haurà 2 circuits diferenciats, un de curt de 500 metres i un de llarg de 1.000 metres , que recorreran en funció de les categories establertes dels atletes.
Està previst que el lliurament de premis sigui a partir de la 1 del migdia.
ARA A PORTADA
Publicat el
13 de gener de 2011 a
les 19:54
Et pot interessar
-
Esports
La selecció catalana convoca Pierre Oriola, Ferran Bassas i Gerard Fernández
-
Esports
Santpedor consolida el seu torneig de cubs de Rubik
-
Esports
El CE Manresa incorpora Santi Guzmán, primer reforç per a la temporada 2026-27
-
Esports
El Covisa Manresa es posarà a prova amb el Barça Atlètic al 47è Trofeu Les Codines
-
Esports
El Kids&Us Manresa amplia el joc exterior amb Lukasz Kolenda
-
Esports
Sant Fruitós homenatja els equips que han aconseguit ascensos i títols aquesta temporada
