Els finalistes de la categoria masculina. Foto: CTM
El Club Tennis Manresa ha viscut unes jornades festives i socials amb motiu del primer Torneig de Nadal Sarauto/Peugeot, que s'ha disputat durant tota la setmana.
Recordar que el torneig ha tingut un total de 180 inscripcions entre les categories masculina, femenina, i mixta.
El cap de setmana s'han jugat un total de 92 partits repartits en totes les categories, en un ambient d'allò més calorós malgrat les baixes temperatures.
Aquesta programació tan concentrada i generosa de partits ha estat possible gràcies a la creixent febre padalenca que viu el Club, i també a les 5 pistes de pàdel (totes elles amb estructura de vidre) de que disposa actualment el Club, tot i que la cosa no s'atura aquí i des de la direcció del Club, s'està estudiant la possibilitat d'ampliar les instal·lacions amb 2 ó 3 pistes més de pàdel a partir d'aquesta propera primavera, donat la forta demanda que a diari té el club per la pràctica d'aquest esport que esdevé sovint com una perfecte excusa social dins el Club.
Resultats:
CATEGORIA, CAMPIONS/CAMPIONES, FINALISTES
MASCULINA, XAVI NOGUERA - JOAN PRAT, EDU NADEU - JOAN PALAU
FEMENINA, LAURA SIMON - VANE BASORA, NINA PONT - MARTA TOUS
MIXTA, SARA PUJALS - XAVI NOGUERA, VANE BASORA - NATXO COTS
CONSOLACIÓ MASCULINA, JAUME FELIU - ANGEL MASAFRED, JAUME COTS - ROBERT GONFAUS
CONSOLACIÓ FEMENINA, NATÀLIA BACH - ANNA HURTADO, MARINA OLLÉ - MARIOLA HURTADO
CONSOLACIÓ MIXTA, ANNA HURTADO - JORDI OLLER, C. BALET - P. MIRÓ
PRÈVIA MASCULINA, J. JIMÉNEZ - T. MAÑOSAS, O. MUNCUNILL - LL.FERNÁNDEZ
El CT Manresa viu el seu primer Torneig de Nadal Sarauto de pàdel
Esports
S'ha disputat durant aquesta darrera setmana
ARA A PORTADA
-
Societat «No m'esperava treure aquesta nota»: Martí Trullàs signa la millor selectivitat del Bages Pere Fontanals
-
Política El nou pla ferroviari ajorna fins al 2040 els semidirectes de Manresa i desferma una allau de crítiques Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans El Bages rebrà prop de 2,7 milions de la Diputació per restaurar patrimoni arquitectònic Redacció
-
Política Un promotor s'interessa per un solar de Súria on es preveuen construir 52 habitatges protegits Pere Fontanals
-
Política El Consell Comarcal del Bages reclama que la Llei d'Alta Muntanya no exclogui sis municipis de la comarca Pere Fontanals
Publicat el
21 de desembre de 2010 a
les 16:27
Et pot interessar
-
Esports
Gonçalo José Sousa torna a batre un rècord de l'Avinent Manresa: ara els 3.000 metres llisos
-
Esports
Kaodirichi Akobundu-Ehiogu no seguirà al Kids&Us Manresa
-
Esports
La Grada d'Animació reclama desencallar el nou pavelló abans del període electoral
-
Esports
Aquestes son les samarretes del Kids&Us Manresa per a la propera temporada
-
Esports
El Centre de Tecnificació del Bages i Moianès suma deu medalles a la Copa d'Espanya
-
Esports
Marc Aloy i tres regidors estrenen la pista de vòlei platja a la plaça Major de Manresa
