Aquest diumenge s'ha celebrat la 7a edició del Decabike, la festa de la bicicleta que organitza anualment la botiga d'esports Decathlon Manresa. En un matí en què el temps ha acompanyat, més de 150 persones – principalment famílies amb canalla – han pogut gaudir d'un recorregut renovat a través de la zona de Viladordis i que s'ha iniciat a les 10 del matí al pàrquing de Decathlon Manresa.
A diferència de les edicions anteriors, que transcorrien per un recorregut més urbà fins a arribar al Parc de l'Agulla, que servia de punt d'avituallament, en aquesta ocasió i tenint en compte les recomanacions i opinions dels participants, el recorregut ha estat fonamentalment rural (d'uns 8 km) i l'avituallament s'ha realitzat a la Campana de Viladordis.
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans La Moscada i el Correfoc infantil donaran el tret de sortida a la Festa Major de Manresa Pere Fontanals
-
-
Cultura i Mitjans Camins amplia el festival amb quatre concerts als cellers de la DO Pla de Bages aquest setembre Pere Fontanals
-
Terra «Pedres com monedes de dos euros»: les tempestes descarreguen amb força a Catalunya Neus Climent
-
Cultura i Mitjans El Camí Vell de Rajadell i el Pla de la Mina acolliran el festival Microscopies Pere Fontanals
Publicat el
14 de maig de 2017 a
les 20:25
Actualitzat el
14 de maig de 2017 a les
20:29
Et pot interessar
-
Esports
El Kids&Us Manresa tanca la plantilla amb JD Notae
-
Esports
El CE Manresa cau per 3-1 davant el Sant Andreu en un nou partit de pretemporada
-
Esports
El Kids&Us Manresa ja té definida la pretemporada 2026-27
-
Esports
Sant Fruitós recupera les activitats físiques per a la gent gran amb l'inici del curs
-
Esports
Els germans Sanllehí de Santpedor tanquen l'estiu de trial amb dos podis mundials
-
Esports
El CE Manresa s'emporta el Trofeu Vila de Gràcia després d'una tanda de penals agònica
