Per aquells que els agrada jugar a tennis taula, buscar jugades impossibles, donar efecte o retrocés a la pilota, practicar serveis incontestables, fer deixades o rematar ajustant la línia, el pàrquing del Decathlon Manresa es l'espai ideal els propers dos caps de setmana. Aquest dissabte la botiga manresana (avinguda dels Països Catalans, 157, al polígon dels Trullols) posa material de tennis taula a disposició dels jugadors que vulguin preparar-se per a la primera edició del Gran Torneig de Tennis Taula, que tindrà lloc el dissabte 3 de novembre amb inscripció gratuïta.
Aquest dissabte 27 d'octubre, d'11 del matí a 1 del migdia, la botiga manresana posarà les taules a disposició dels clients per a que puguin practicar i provar els articles de raqueta alternatius. Tots aquells que vulguin participar la setmana següent al torneig podran passar-se el matí preparant-se.
Així doncs, el dissabte 3 de novembre, a partir de les 11 del matí, s'iniciarà el primer Gran Torneig de Tennis Taula en dues categories: júnior, de 6 a 14 anys, i sènior, a partir de 14 anys. Els més grans començaran a les 12 i els guanyadors d'ambdues categories seran premiats.
El Decathlon prepara el 1r Gran Torneig de Tennis Taula
Esports
El 3 de novembre es disputarà la competició i aquest dissabte, de les 11 a les 13 hores, aquells que vulguin podran preparar-se
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans La Moscada i el Correfoc infantil donaran el tret de sortida a la Festa Major de Manresa Pere Fontanals
-
-
Cultura i Mitjans Camins amplia el festival amb quatre concerts als cellers de la DO Pla de Bages aquest setembre Pere Fontanals
-
Terra «Pedres com monedes de dos euros»: les tempestes descarreguen amb força a Catalunya Neus Climent
-
Cultura i Mitjans El Camí Vell de Rajadell i el Pla de la Mina acolliran el festival Microscopies Pere Fontanals
Publicat el
25 d’octubre de 2012 a
les 19:10
Et pot interessar
-
Esports
El Kids&Us Manresa tanca la plantilla amb JD Notae
-
Esports
El CE Manresa cau per 3-1 davant el Sant Andreu en un nou partit de pretemporada
-
Esports
El Kids&Us Manresa ja té definida la pretemporada 2026-27
-
Esports
Sant Fruitós recupera les activitats físiques per a la gent gran amb l'inici del curs
-
Esports
Els germans Sanllehí de Santpedor tanquen l'estiu de trial amb dos podis mundials
-
Esports
El CE Manresa s'emporta el Trofeu Vila de Gràcia després d'una tanda de penals agònica
