El CN Manresa Deyse va firmar una victòria important en el seu desplaçament a terres navarreses. Els de Carles Sanz, amb només nou jugadors, van saber imposar el joc que els convenia, un joc de control amb una defensa ben organitzada al voltant d'un Kevin Lenard que cada dia confirma més les seves condicions de bon porter.
Amb només tres jugadors experimentats, el capità Marc Bisbal, Enric Casasayas i Joan Martínez els del Deyse no van acusar la inexperiència ni la pressió de jugar en una piscina de les característiques de la del club de Pamplona.
El primer quart va ser igualat, l'empat a un gol va fer justícia al que succeïa a l'aigua, bones defenses i joc de tanteig. Amb la lliçó apresa els manresans van prémer l'accelerador i amb gols de Marc Bisbal s'imposaven per 0-2 en aquest tram de vuit minuts i començaven a cimentar el que seria la victòria final.
Després del descans llarg, els locals van voler mantenir viu el partit però no van poder passar d'un empat a un gol, que deixava el matx ben encarrilat pels de Carles Sanz a manca d'un sol període, però amb una diferencia que no permetia cap descuit. Així ho van fer els joves jugadors bagencs que amb dos gols, un del més jove dels presents Arnau Vilarasau, tancaven un resultat de tennis. 2-6 que feia justícia al bon joc i sobrietat defensiva de l'equip del CN Manresa Deyse.
Amb aquets punts el Deyse es consolida en la part alta de la classificació i permet mirar amb optimisme la continuació del campionat després de les festes de Nadal i Cap d'any.
Arbitratge a càrrec dels internacionals J Fernandez i J Cisneros que van assenyalar set exclusions temporals per cada equip.
Parcials: 1-1, 0-2, 1-1, 0-2.
Alineacions i golejadors:
UPNA 98-02: J Larrea, P Guerrero, A Beorlegui, J Eguinoa, E Zamarbide, A Garcia, J Tainta 1, J Erdozain, J Arrastia, M Solé, J Maiza 1, J Salinas, D Erro.
CN Manresa Deyse: K Lenard, E Casasayas, A Vilarasau 1, Eudald Martínez, O Muns 1, Joan Martínez, M Bisbal 3, Eloi Martínez 1 i A Blanco.
El Deyse es consolida a dalt guanyant a Pamplona (2-6)
Els manresans es van desplaçar a Navarra amb només tres jugadors experimentats
ARA A PORTADA
Publicat el
22 de desembre de 2012 a
les 20:09
Et pot interessar
-
Esports
El Covisa Manresa lliga continuïtat i talent de la casa per al nou projecte de Santaella
-
Esports
Sant Fruitós torna a reunir centenars de corredors amb una nova Ultra Trail Barcelona
-
Esports
El CB Artés celebrarà dissabte la Festa dels Campions després d'assegurar la Súper Copa
-
Esports
El Club de Dards de Sant Fruitós gestionarà el bar de les Piscines Municipals
-
Esports
Manresa recordarà la històrica Pista Castell amb una placa commemorativa
-
Esports
Ajuntament i UManresa impulsen una guia per fomentar els valors en l'esport local
