[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=xEJBvKjp1Ek[/youtube]
El doble olímpic i entrenador de waterpolo a Manresa i a altres clubs, Gaspar Ventura, es jubila, segona avança Canal Taronja i Ràdio Manresa. El que també va ser seleccionador estatal femení es jubila, "tot i que entrenador ho seré tota la vida" ha explicat en una entrevista de Gedi Media per a Canal Taronja i Ràdio Manresa.
Gaspar Ventura ha estat esportista als dos clubs de la ciutat, CN Minorisa i CN Manresa, i també al CN Poble Nou, CN Barcelona i CN Sant Andreu; com a tècnic ha entrenat els mateixos clubs a banda del CN Sant Feliu.
Ha estat internacional tant en proves de natació com de waterpolo, per diversos equips.
El doble olímpic de natació Gaspar Ventura es jubila d'entrenador
El manresà ha estat entrenador del primer equip del CN Minorisa de waterpolo els darrers anys, i també ho va ser d'altres clubs i seleccionador estatal femení
ARA A PORTADA
Publicat el
17 de juliol de 2018 a
les 19:23
Actualitzat el
17 de juliol de 2018 a les
19:29
Et pot interessar
-
Esports
El CTJ Bages i Moianès suma un or i dos bronzes al Campionat de Catalunya de Kyus
-
Esports
L'Avinent Manresa suma set medalles al Campionat de Catalunya sub18 i sub23
-
Esports
L'Avinent Manresa sub16 es proclama campió de Catalunya de clubs
-
Esports
Gonçalo José Sousa bat el rècord més antic del CAM en els 1.500 metres
-
Esports
Álex Reyes paga la seva clàusula i deixa el Kids&Us Manresa
-
Esports
La selecció catalana convoca Pierre Oriola, Ferran Bassas i Gerard Fernández
