[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=xEJBvKjp1Ek[/youtube]
El doble olímpic i entrenador de waterpolo a Manresa i a altres clubs, Gaspar Ventura, es jubila, segona avança Canal Taronja i Ràdio Manresa. El que també va ser seleccionador estatal femení es jubila, "tot i que entrenador ho seré tota la vida" ha explicat en una entrevista de Gedi Media per a Canal Taronja i Ràdio Manresa.
Gaspar Ventura ha estat esportista als dos clubs de la ciutat, CN Minorisa i CN Manresa, i també al CN Poble Nou, CN Barcelona i CN Sant Andreu; com a tècnic ha entrenat els mateixos clubs a banda del CN Sant Feliu.
Ha estat internacional tant en proves de natació com de waterpolo, per diversos equips.
El doble olímpic de natació Gaspar Ventura es jubila d'entrenador
El manresà ha estat entrenador del primer equip del CN Minorisa de waterpolo els darrers anys, i també ho va ser d'altres clubs i seleccionador estatal femení
ARA A PORTADA
-
Els grups municipals es conjuren per aconseguir el convent de les Caputxines per a Manresa Pere Fontanals
-
-
Fem Manresa demana retirar el formigó de places i carrers per combatre l'escalfament urbà Pere Fontanals
-
Junts preguntarà al govern de Manresa què ha costat el primer projecte tècnic de la ZBE Pere Fontanals
-
Un turisme queda penjat a l'enllaç entre la C-55 i la C-58 i obliga a una actuació delicada dels Bombers Pere Fontanals
Publicat el 17 de juliol de 2018 a les 19:23
Actualitzat el 17 de juliol de 2018 a les 19:29
Et pot interessar
-
Esports Carlos Portero, nou reforç per al centre del camp del CE Manresa
-
Esports Tres gimnastes de l'Egiba, a punt per competir en els Jocs Europeus i Universitaris
-
Esports El CPA Manresa, subcampió al Criterium de Xous N2 amb una coreografia impactant
-
Esports El CE Manresa incorpora Víctor Matovu al lateral esquerre
-
Esports L'Avinent Manresa brilla al Campionat de Catalunya sub20 amb cinc medalles i un rècord absolut
-
Esports Una medalla de bronze per a l'Avinent Manresa al Campionat d'Espanya sub16 a Gijon