El femení de l'Avinent Manresa de cros ha obtingut aquest diumenge el millor resultat de la seva història en un Campionat d'Espanya de clubs de l'especialitat al quedar cinquenes en la prova que s'ha disputat en el paratge natural de Monte Valonsadero, a la província castellana de Sòria. El 2017 i el 2018 havien estat sisenes i l'any passat setenes.
Ha estat una actuació exquisida de les atletes manresanes, capitanejades per Meritxell Soler que ha estat 20a amb 27'35". Rosa Morató, que reapareixia en un estatal després de deu anys d'aturada esportiva, ha estat 31a amb 28'20". Ester Guerrero ha secundat la navarclina entrant 32a amb 28'22". Marina Guerrero -minvada físicament per un procés gripal- ha sabut sortir airosa de l'envit entrant 40a amb 28'45" . Aniria Mata ha estat 73a amb 30'12". Irene Batlle ha hagut d'abandonar per problemes físics.
Per la seva part, la formació masculina ha superat les previsions, i ha ocupat finalment la 36a posició d'entre els 52 equips participants en aquest estatal. El millor atleta de l'Avinent ha estat Abel Casalí, que ha entrat 64è amb 33'14". Khalid Kharbouch ha ocupat la 169a posició amb 35'31", Manel Deli, la 206è amb 36'21" i Guillem Fernàndez ha tancat l'equip entrant 237è amb 37'43". Arnau López ha hagut d'abandonar per una torta de turmell.
El femení de l'Avinent Manresa obté una històrica cinquena posició en l'Estatal de cros,
Les noies han aconseguit el millor resultat obtingut mai en aquesta prova
ARA A PORTADA
Publicat el 23 de febrer de 2020 a les 20:25
Actualitzat el 23 de febrer de 2020 a les 20:32
Et pot interessar
-
Esports
Memòria.cat recupera un documental de 1971 inèdit del Club Atlètic Manresa
-
Esports
Sant Fruitós inaugura el nou accés al camp de futbol
-
Esports
Exjugadors del CN Manresa es retroben a la piscina per acomiadar l'any jugant a waterpolo
-
Esports
Melania Sorroche tanca el 2025 amb un KO tècnic contundent a Badia del Vallès
-
Esports
Joanenc i Cardona guanyen els seus partits a Primera Catalana
-
Esports
Un gol mal anul·lat al 93 priva el CE Manresa d'una victòria de mèrit al camp del líder (1-1)
