El debut del CN Minorisa femení en la fase decisiva de la competició es va tancar amb un triomf molt treballat per 10 a 8 davant del GEiEG, un rival molt ordenat que va aconseguir un parcial inicial d'1-4 que posava les coses molt costa a munt per a les jugadores de Peirón. Després d'aquest període inicial en que només Bisbal va poder anotar per part bagenca, va arribar un segon quart molt encertat cara a porteria. Amb tres gols de Peirón i un de Bisbal, les manresanes aconseguien arribar a la meitat del matx per davant en el marcador, 5-4.
En la represa, tot i les nombroses ocasions de gol per ambdós costats, només una per costat van pujar al marcador, la local de la mà de la boia Muns. Amb un sol gol d'avantatge minorista s'entrava en els darrers vuit minuts de joc. Va ser un darrer període ple d'emocions, amb alternances en el marcador, Així, en escassos 2 minuts les gironines es posaven 6-7 en el marcador. Dos gols consecutius de Bisbal tornaven el domini local al lluminós, 8-7. Nou empat de les de les terres del Ter, que desfeia César en un bon tir creuat. Encara van disposar de dues superioritats seguides les jugadores visitants, salvades per la defensa bagenca que tancaren el partit amb el cinquè gol en el matx de Bisbal.
Partit de més nervis que bon joc, indicatiu de la igualtat que presidirà cada un dels enfrontaments en aquesta fase que porta als dos primers classificats a la final del Campionat d'Espanya de 2a Divisió. Un error pot portar de la glòria a un digne, però lluny del premi gros, lloc en la classificació. Ara, cada entrenament té valor, i els minuts, encara que siguin escassos, de cada jugadora fan possible el triomf de l'equip.
Arbitratge a càrrec del internacional P Segurana i G Zegrí. Van assenyalar sis exclusions a jugadores locals per quatre a les visitants.
Parcials: 1-4, 4-0, 1-1, 4-3.
Alineacions i golejadores:
CN Minorisa: L Puiggròs, R Solernou, A Casasayas, A Toribio, C Puerta, E Noguera, L Muns 1, J Cèsar 1, A Bisbal 5, I Peirón 3, M Sala.
GEiEG: M López, R López 2, E Puerta 1, R Molas, A Molas 1, L Brugada, M Vicenç, M Nogueras, M Font , R Font 1, A Saavedra, C Cànoves.
- El CN Minorisa femení continua el seu bon paper en lliga -
- Simón Noguera
ARA A PORTADA
-
Economia El Bages, líder en creixement industrial en els darrers cinc anys, segella un pacte històric Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans El Clam premia el Grup de Cooperació d'Althaia pel seu suport a un hospital del Senegal Pere Fontanals
-
Successos «Jo només vull treballar tranquil», diu el taxista manresà difamat per la ultradreta Pere Fontanals
-
Societat «No és una lluita contra els docents»: 400 alumnes es manifesten a Manresa per la suspensió de sortides Pere Fontanals
-
Successos La Guàrdia Urbana deté un menor per llançar pedres a una patrulla després de la manifestació d'estudiants Pere Fontanals
Publicat el
14 de gener de 2018 a
les 20:53
Actualitzat el
14 de gener de 2018 a les
20:56
Et pot interessar
-
Esports
Diego Ocampo: «Hem de jugar amb determinació»
-
Esports
El Kids&Us Manresa rep una gran injecció de moral (108-88)
-
Esports
Manresa correrà diumenge la 21a Cursa Urbana amb tres proves pel centre de la ciutat
-
Esports
«Hi haurà pavelló, punt i final»: Generalitat i Ajuntament calmen les aigües al Congost
-
Esports
Anjo Valentí titlla Junts d'«irresponsable» pel nou pavelló i critica el seu paper a Madrid
-
Esports
El Kids&Us Manresa busca canviar la dinàmica contra la Roma
