El fitness i la dansa es citen al Decathlon

Dos noms propis de les respectives especialitats protagonitzaran la jornada: la monitora Juani Fernández i el coreògraf argentí Pablo Testa

Publicat el 14 de setembre de 2012 a les 14:52

Dues grans exhibicions, una de fitness i una altra de dansa, seran els plats forts d'aquest proper dissabte 15 de setembre a la botiga de Decathlon Manresa. Dos grans professionals de les especialitats, Juani Fernández en fitness i Pablo Testa en dansa, seran els grans protagonistes i conduiran aquesta Setmana de l'Esport. D'11 a 12 es farà fitness, i de 7 a 8 del vespre es farà dansa.

El matí, en una sessió d'onze a dotze, començarà amb ritme seguint les instruccions de Juani Fernández, de l'escola Dance Style's. La professora de l'escola manresana conduirà l'exhibició matinal d'aquesta setmana i les dues (matí i tarda) del dissabte 22 de setembre, amb una combinació d'estils com batuca, zumba i diferents exercicis aeròbics.

Cap a les set de la tarda arriba un dels moments més esperats de la jornada, la coreografia de l'escola de dansa Manresa Teatre Musical, dirigida per Pablo Testa, que combinarà diferents musicals. El coreògraf i professor Pablo Testa va estudiar ballet a la seva Argentina natal, però va continuar formant-se a San Petersburg (Rússia) i Tel Aviv (Israel); a més, ha estat ballarí i actor en diversos espectacles de l'Òpera de Tel Aviv.

L'escola Manresa Teatre Musical forma ballarins professionals i va obrir el passat gener de la mà de Testa i del seu marit i soci David Bacardit.