El gimnasta del Club Egiba Thierno Boubacar Diallo s'ha proclamat aquest dimarts subcampió d'Espanya absolut de gimnàstica artística. Boubacar Diallo ha completat uns excel·lents exercicis que li han suposat or als arcs, plata a la barra i bronze a terra i paral·leles.
El Campionat d'Espanya absolut 2020 se celebra entre el 4 i el 9 de desembre al Pavelló Pisuerga Vallisoletano de Valladolid. S'ha programat en diverses jornades per fer la competició més segura davant la pandèmia.
Thierno Boubocar es troba en molt bona forma i continua la seva preparació per als Jocs Olímpics de Tòquio al CAR de Madrid. El Thierno i la resta de components de l'equip absolut de gimnàstica artística esperaven amb moltes ganes poder tornar a competir després d'aquest llarg període d'inactivitat.
El gimnasta de l'Egiba, Thierno Boubacar Diallo, subcampió absolut d'Espanya de gimnàstica artística
Ha completat uns excel·lents exercicis amb or als arcs, plata a la barra i bronze a terra i les paral·leles
ARA A PORTADA
Publicat el
08 de desembre de 2020 a
les 20:25
Actualitzat el
08 de desembre de 2020 a les
20:29
Et pot interessar
-
Esports
Laia Font es corona al Caire amb el seu primer or en una Copa del Món
-
Esports
Diego Ocampo parla de frustració després de la derrota
-
Esports
L'Egiba brilla al Caire amb tres finals de Laia Font i una de Thierno Diallo
-
Esports
El Baxi Manresa U22 cedeix a la pista del Barça Atlètic després d'una bona primera meitat (86-67)
-
Esports
Doble podi de l'Egiba a Luxemburg amb plata de Giráldez i bronze de Flores
-
Esports
Laia Font meravella a la Copa del Món del Caire: finalista en salt amb la millor nota
