El Gimnàstic Manresa ha golejat el Ripollet (3-0), que fins ara era líder del grup 2 de Primera Catalana, i s'ha situat al capdavant de la classificació. Els tricolors s'han imposat amb dos gols de Marcel Bellido, als minuts 30 i 45, i un tercer ja a la segona part, obra d'Eloi Moral, al 57. Amb aquesta victòria, el Gimnàstic Manresa acumula quatre triomfs consecutius i ja té els mateixos punts que el Ripollet, a qui supera pels enfrontaments directes.
El Joanenc continua sumant
El Joanenc ha donat continuïtat a la victòria de la jornada passada al barri lleidatà de Balafia i ha superat clarament la UE Castellar (3-0), amb la qual cosa se situa a mitja taula. Un triplet de Bernat Serran, als minuts 30, 56 i 69, ha donat els tres punts als de Sant Joan de Vilatorrada.
La Pirinaica empata a Puig-reig
La Pirinaica ha empatat a 1 al camp del Puig-reig, en un partit que hauria pogut guanyar al final, quan ha estavellat una pilota al pal. Els berguedans s'han avançat molt aviat, amb un gol de Saúl Barrabés al minut 8, en una primera part controlada pels locals. A la represa, però, els manresans han sortit amb una marxa més i han aconseguit la igualada amb un gol de Gerard Piñot al minut 54. Els del barri de la Mion continuen a la part alta de la classificació, amb un partit menys.
