El Grup Via CB Artés ha estat a punt de donar la sorpresa a la pista del SD Espanyol, on ha perdut 88-83 després d'una pròrroga. Els del Bages no s'hi jugaven res, ja sense possibilitats de classificar-se per a les places de la fase final ni de caure a posicions de descens.
Tot i això, han controlat el marcador durant bona part del partit i han arribat a tenir un avantatge de 17 punts. L'Espanyol, que sí que lluita per ser segon a la taula, ha reaccionat a temps, i amb una fulgurant remuntada ha aconseguit tancar els 40 minuts de joc amb un marcador de 77-77. Venint de darrere, a la pròrroga ha estat més encertats i s'ha endut el partit.
El jugador bagenc més encertat de cara a cistella ha estat Ferran Mas amb 24 punts, seguit d'Arnau Cumelles, amb 19. La propera jornada, el Grup Via CB Artés rebrà el líder Alpicat, dissabte a 1/4 de 8 del vespre.
- Estadístiques del partit
- Resultats i classificació
Nés bàsquet
[noticia]109451[/noticia]
[noticia]109439[/noticia]
El Grup Via CB Artés planta cara a l'Espanyol però cau a la pròrroga (88-83)
Esports
En un partit en què no s'hi jugaven res, els del Bages han mostrat la seva millor cara
ARA A PORTADA
-
-
Successos Sant Vicenç i el Pont tanquen els accessos al medi natural pel risc extrem d'incendi Redacció
-
Societat Els Bombers superen una jornada crítica d'incendis simultanis Marc Orts i Cussó | Neus Climent
-
-
Successos La policia investiga un grup de menors per l'onada d'incendis en contenidors de Manresa Pere Fontanals
Publicat el
07 de maig de 2023 a
les 18:54
Actualitzat el
07 de maig de 2023 a les
18:59
Et pot interessar
-
Esports
El santpedorenc Arnau Sucarrats competirà al Campionat d'Europa de Cub de Rubik
-
Esports
Una quarantena de karatekes participen en el segon Seminari d'Esport7 Karate JKA Manresa
-
Esports
El Kids&Us Manresa inclou Kao i Eli Brooks al dret de tempteig
-
Esports
El Kids&Us Manresa incorpora el pivot Nick Ongenda
-
Esports
L'Avinent Manresa suma 16 medalles al Campionat de Catalunya màster a Sabadell
-
Esports
L'atletisme bagenc suma vuit medalles al Campionat de Catalunya absolut de Girona
