El Camp Municipal de Sant Joan de Vilatorrada s'està acostumant a ser l'escenari de finals èpics que, en aquesta ocasió, ha somrigut a l'equip local. El Joanenc ha aconseguit una important victòria aquest cap de setmana contra l'Alguaire, cuer de la classificació, per 3-1, que no ha posat les coses fàcils als de Sant Joan de Vilatorrada. Els de Ponent s'han avançat en el marcador, però els homes d'Edgar Tornero han remuntat en una gran segona part i un final de partit apassionant i èpic.
Àlex Sabaté avançava els visitants al minut 43, a tocar del descans. A la represa, però, els santjoanencs han igualat de seguida amb un gol de penal de Jordi Garcia, al minut 53. Quan semblava que el Joanenc lligaria el seu tercer empat consecutiu, de nou Joan Garcia, ja al minut 89 desfeia la igualada, i gairebé sense temps de respirar, de seguida Àlex Bravo sentenciava el matx amb el tercer.
El Joanenc es manté tercer per la cua del grup 2 de Primera Catalana, a quatre punts de la zona de perill i a només un de la desena posició. El proper diumenge a 2/4 de 5 de la tarda jugaran al camp de l'Artesa de Segre.
[superfillagrantema]1684[/superfillagrantema]
[naciomanresa]
El Joanenc remunta al cuer Alguaire en un èpic final de partit (3-1)
Els de Sant Joan de Vilatorrada porten tres jornades sense perdre i s'allunyen de la zona de descens
- Jordi Garcia ha empatat el partit de penal -
- FCJ
ARA A PORTADA
Publicat el
18 de febrer de 2024 a
les 22:16
Actualitzat el
18 de febrer de 2024 a les
22:25
Et pot interessar
-
Esports
Empat sense gols al derbi manresà de Primera Catalana i triomf de reacció del Joanenc
-
Esports
El CB Artés remunta 21 punts a Alpicat i manté el lideratge a la Supercopa
-
Esports
Núria Tarragó es proclama campiona de Catalunya de trail a Hostalets de Balenyà
-
Esports
El CB Navàs deixa escapar un partit guanyat davant el Vic amb un últim quart fatídic
-
Esports
Diego Ocampo: «Hem començat i acabat malament»
-
Esports
El Manresa CBF guanya a la pista del Smartlog Ointxe i es consolida a la zona alta (58-65)
