El Joanenc ha sortit de les places de descens després de derrotar 3-1 un dels equips potents del grup, la UE Castellar, quart a la taula i que portava cinc partits consecutius sense perdre. Els de Sant Joan de Vilatorrada s'han sabut sobreposar al gol visitant i han remuntat per sumar els tres punts.
El Castellar ha colpejat primer al minut 14 amb un gol de Víctor Leon. Djitte, a punt d'arribar a la mitja part, ha aconseguit el gol de l'empat. L'empenta bagenca ha continuat a la segona part. De seguida, al minut 48, Estruch ha posat els locals per davant en el marcador. Finalment, Galván, al minut 74, ha sentenciat el partit.
El Joanenc puja fins a la dotzena posició del grup 2 de Primera Catalana.
[superfillagrantema]1684[/superfillagrantema]
[naciomanresa]
El Joanenc surt de les places de descens per la porta gran (3-1)
Ha derrotat un potent Castellar que portava cinc jornades sense perdre
ARA A PORTADA
-
Pep Guardiola confessa a Manresa el seu passat ocult: «De petit jugava més a bàsquet que a futbol» Pere Fontanals
-
La macroenquesta pel dret a l'habitatge i els salaris manté un degoteig constant a Manresa Pere Fontanals
-
-
-
«Ja hem esperat prou»: entitats i veïns bloquegen la C-55 a Manresa per exigir el desdoblament definitiu Pere Fontanals
Publicat el
03 de març de 2024 a
les 21:05
Actualitzat el
03 de març de 2024 a les
21:10
Et pot interessar
-
Esports
Ian Herrerías torna al Covisa Manresa
-
Esports
El CN Manresa suma dues victòries i un top-10 a la XXVI Triatló de Vilanova
-
Esports
El manresà Guillem Bardina, convocat amb la selecció espanyola M20 de rugbi
-
Esports
El Club de Tir amb Arc Zen del Bages tanca unes setmanes d'intensa activitat
-
Esports
Gustav Knudsen deixa el Kids&Us Manresa i marxa a San Francisco
-
Esports
Nicolás Olmedo continuarà al Manresa fins al 2027 després de renovar contracte
