El judoka d'Esport-7 Manresa Pau Muñoz s'ha proclamat aquest dissabte campió d'Espanya júnior en la categoria de més de 100 quilograms de pes. El Centre de Tecnificació de Judo del Bages i el Moianès ha desplaçat un total de vuit judokes, tots excepte una d'Esport-7, al Palau Velòdrom Lluís Puig de València on s'ha disputat el Campionat d'Espanya de judo sub21.
[nointext]
Pau Muñoz s'ha proclamat campió després de guanyar els quatre combats per ippon. En el pes de menys de 81 kg, Iker Colchonero ha acabat ocupant la cinquena posició després de perdre el combat per al bronze.
[intext1]
Levi França, de la categoria de menys de 66 kg, ha guanyat el seu combat de primera ronda però ha perdut el segon combat en la tècnica d'or. També ha competit Jordi Pérez de Mendiguren en menys de 90 kg, que ha perdut en primera ronda.
[h3]Paper més discret en categoria femenina[/h3]
En la categoria femenina, cal destacar Noelia Jardo, que ha finalitzat cinquena en menys de 48 kg, en perdre el combat pel bronze després de superar una eliminatòria dificilíssima. En aquesta mateixa categoria, Olga Juárez ha guanyat la primera ronda però ha perdut la segona i no ha pogut repescar.
[intext2]
També han competit Raquel Romeu, del Judo Moià, en menys de 52 kg, i Nerea Garcia en menys de 63 kg. Cap de les dues no ha pogut superar la seva primera ronda.
El judoka d'Esport-7 Pau Muñoz, campió estatal júnior per a més de 100 quilograms
El Centre de Tecnificació de Judo del Bages i el Moianès ha desplaçat vuit judokes al Campionat d'Espanya sub21
ARA A PORTADA
-
L'esfondrament d'una part de la teulada del Palau Prioral alarma Monistrol de Montserrat Pere Fontanals
-
-
El nou microbús del Centre Històric de Manresa fa el primer recorregut abans d'entrar en servei Pere Fontanals
-
La jutgessa arxiva la causa penal per la mort de tres treballadors a la mina de Súria Pere Fontanals
-
Les obres de la plaça Vella d'Artés revelen vestigis arqueològics de més de 2.000 anys Pere Fontanals
Publicat el
27 de juny de 2021 a
les 14:50
Actualitzat el
27 de juny de 2021 a les
14:59
Et pot interessar
-
Esports
Max Gaspà abandona el Kids&Us Manresa
-
Esports
El Kids&Us Manresa incorpora Pablo Tamba
-
Esports
Carlos Portero renova amb el CE Manresa fins al 2027
-
Esports
Un centenar llarg de ciclistes participen en la 10a Cursa Vila de Súria
-
Esports
Eli Brooks no seguirà al Kids&Us Manresa
-
Esports
El CE Manresa assegura la continuïtat de Roger Munells fins al 2027
