La Champions que aquest dissabte ha guanyat el Real Madrid imposant-se a la final a la Juventus ha portat a la plaça de Crist Rei molta més gent que la lliga del passat 21 de maig, però tot i així, la celebració ha estat més sorollosa que nombrosa. Uns dos-cents merengues s'han trobat a la cèntrica plaça de Manresa, i alguns més han passat amb els ensordidors clàxons dels seus cotxes, o fent grinyolar les rodes.
Als càntics de record a Piqué, i a uns altres de molt pitjor gust cap a Messi, s'hi ha sumat que els aficionats madridistes han tornat a reclamar als culers que sortissin als balcons, i bé que han estat a punt d'aconseguir-ho amb algun dels coets que han llançat i que no ha estat gaire ben dirigit. Molts petards i coets, proclames per igual a favor del Madrid i contra el Barça, i clàxons i molt soroll, i una furgoneta de Mossos mirant-s'ho a distància. Aquest seria el resum de la celebració.
El Real Madrid ha guanyat la Juve per 4 a 1 i d'aquesta manera ha aconseguit ser el primer equip que guanya dues Champions seguides des del canvi de format. Un altre rècord també han aconseguit els madridistes aquesta temporada, ja que des de 1958 que no aconseguien el doblet de la lliga i la Copa d'Europa.
							
																					
														
								El Madrid s'imposa a Europa i Crist Rei es tenyeix de blanc
Uns dos-cents seguidors madridistes es concentren a la cèntrica plaça manresana per celebrar la victòria contra la Juventus a la final de la Champions
ARA A PORTADA
- 
													Crida urgent: el Gran Recapte necessita multiplicar per nou el voluntariat al Bages i Moianès Pere Fontanals  
- 
													Èxit del Gastrorecup a Manresa: 80 comensals i 1.600 euros per la Fundació del Convent de Santa Clara Pere Fontanals  
- 
													Manresa Il·lumina, reconeguda amb el segon premi BBVA a la Sostenibilitat Empresarial Pere Fontanals  
- 
													El Cosmògraf 2025 convidarà a explorar el cosmos des de la ciència, l'art i la filosofia Pere Fontanals  
- 
													
													
															  
 
								- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el 04 de juny de 2017 a les 00:11
										Actualitzat el 04 de juny de 2017 a les 00:21
									
								Et pot interessar
- 
												 Esports
												Sant Fruitós de Bages dona el tret de sortida al cicle de marxa nòrdica amb 160 participants Esports
												Sant Fruitós de Bages dona el tret de sortida al cicle de marxa nòrdica amb 160 participants
- 
												 Esports
												Santpedor estrena un nou espai de joc a la zona de la Serreta Esports
												Santpedor estrena un nou espai de joc a la zona de la Serreta
- 
												 Esports
												Diego Ocampo: «La continuïtat és la clau per competir» Esports
												Diego Ocampo: «La continuïtat és la clau per competir»
- 
												 Esports
												El Baxi Manresa no té cap opció davant el Bahcesehir (67-81) Esports
												El Baxi Manresa no té cap opció davant el Bahcesehir (67-81)
- 
												 Esports
												El CF Cardona passa ronda a la Copa Catalunya i en deixa fora el CE Manresa (2-0) Esports
												El CF Cardona passa ronda a la Copa Catalunya i en deixa fora el CE Manresa (2-0)
- 
												 Esports
												El CN Manresa baixa a Tercera Divisió de la Copa Catalana de Clubs Esports
												El CN Manresa baixa a Tercera Divisió de la Copa Catalana de Clubs

 
															 
															 
															 
															