Les jugadores del Manresa CBF han hagut de suar de valent per imposar-se aquest diumenge al que ara és cuer de la classificació, el CB Prat Montibello per 60-68, en un partit que les del Baix Llobregat han dominat fins ben entrat l'últim quart i que només l'ofici de les bagenques les ha permès seguir invictes al capdavant de la classificació.
El Manresa CBF s'ha vist sorprès pel joc de les locals al principi del partit. Després d'un petit avantatge manresà, les pratenques han premut l'accelerador i han completat un primer quart per emmarcar, 26-18. El segon quart no ha estat pitjor per a les locals, que han arribat a marcar una diferència favorable de tretze punts, i han arribat al descans deu per sobre, 43-33.
Després de passar pels vestidors les manresanes han vist que havien de reaccionar per no encaixar la primera derrota en lliga. I ho han fet deixant a les locals amb només set punts en el seu haver al tercer quart i encarant la recta final per sobre, 50-51. Tot i així, els darrers deu minuts han començat amb les del Prat del Llobregat refent-se per posar-se 55-51 i després 57-56. Ha estat la seva última il·lusió. Un parcial final de 3-12 ha permès a les del Bages sumar la seva sisena victòria en sis partis.
Iona Garcia ha estat la màxima anotadora manresana amb 15 punts, ben acompanyada per Queralt Ribera, amb 14, i Sira Beltran, amb 11. El Manresa CBF continua líder en solitari de la Super Copa amb ple de victòries, sis de sis. La propera jornada jugarà dissabte a les 6 de la tarda a la pista del TGN Bàsquet.
[noticia]112081[/noticia]
[noticia]112075[/noticia]
[noticia]112093[/noticia]
[noticia]112076[/noticia]
[noticia]112077[/noticia]
[noticia]112080[/noticia]
El Manresa CBF ha de suar per doblegar el CB Prat (60-68)
Esports
Les manresanes no han pogut decidir el partit fins ben entrat l'últim quart
- El Manresa CBF es manté invicte a la Super Copa femenina -
- Hasmukh Kerai / Arxiu
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans La Moscada i el Correfoc infantil donaran el tret de sortida a la Festa Major de Manresa Pere Fontanals
-
-
Cultura i Mitjans Camins amplia el festival amb quatre concerts als cellers de la DO Pla de Bages aquest setembre Pere Fontanals
-
Terra «Pedres com monedes de dos euros»: les tempestes descarreguen amb força a Catalunya Neus Climent
-
Cultura i Mitjans El Camí Vell de Rajadell i el Pla de la Mina acolliran el festival Microscopies Pere Fontanals
Publicat el
29 d’octubre de 2023 a
les 22:56
Actualitzat el
29 d’octubre de 2023 a les
23:38
Et pot interessar
-
Esports
El Kids&Us Manresa tanca la plantilla amb JD Notae
-
Esports
El CE Manresa cau per 3-1 davant el Sant Andreu en un nou partit de pretemporada
-
Esports
El Kids&Us Manresa ja té definida la pretemporada 2026-27
-
Esports
Sant Fruitós recupera les activitats físiques per a la gent gran amb l'inici del curs
-
Esports
Els germans Sanllehí de Santpedor tanquen l'estiu de trial amb dos podis mundials
-
Esports
El CE Manresa s'emporta el Trofeu Vila de Gràcia després d'una tanda de penals agònica
