El Manresa CBF ha aconseguit l'onzena victòria en lliga abans de marxar de vacances de Nadal, aquest diumenge contra l'Events CB Igualada, en un partit marcat per la manca d'encert dels dos equips fins arribar al descans, que s'ha trencat en els segons vint minuts per part manresana.
Els dos primers parcials han estat desencoratjadors en els nivells d'encert de manresanes i igualadines. El primer quart s'ha tancat 11-13, i s'ha arribat al descans 17-22. A la represa, les anoienques només han anotat dos punts en tot el tercer quart, i això ha estat aprofitat per les locals per situar-se 30-24, una feina que han rematat a l'últim quart fins al 49-37.
Queralt Ribera ha estat la màxima anotadora manresana amb 11 punts. El proper partit del Manresa CBF serà el 13 de gener a 3/4 de 6 de la tarda a la pista del seu company de liderat, el Draft Gramenet.
[noticia]112925[/noticia]
[noticia]112940[/noticia]
[noticia]112926[/noticia]
[noticia]112928[/noticia]
[noticia]112929[/noticia]
[noticia]112934[/noticia]
[naciomanresa]
El Manresa CBF supera l'Igualada a la segona part (49-37)
Fins al descans, els dos equips han competit en desencerts
- El Manresa CBF es manté en el coliderat de la Súper Copa -
- Hasmukh Kerai / Arxiu
ARA A PORTADA
Publicat el 17 de desembre de 2023 a les 21:12
Actualitzat el 17 de desembre de 2023 a les 21:37
Et pot interessar
-
Esports
Quatre judokes de l'Esport7, a la Fase Final del Campionat d'Espanya Júnior
-
Esports
L'Avinent Manresa manté els dos equips entre l'elit catalana a la pista coberta de Sabadell
-
Esports
Nova jornada nefasta per als equips bagencs de Primera Catalana
-
Esports
Diego Ocampo repassa l'estat de la infermeria bagenca
-
Esports
Un Baxi Manresa en quadre cau apallissat a Vitòria (130-85)
-
Esports
Guarner puja al podi català a la Mitja de Granollers en una jornada marcada per la pluja
