A menys d'un minut per completar el temps reglamentari, el Manresa CBF perdia de 7 punts contra l'EBAE SESE al Nou Congost, 41-48, però les manresanes van aconseguir forçar la pròrroga gràcies a una cistella més tir lliure de Clàudia Gener i un triple de Jana, que va complementar amb el canell fred amb dos tirs lliures que posaven el 49-49 a la fi dels 40 minuts. Entremig, les barcelonines no havien aguantat tant bé la pressió i havien fallat des de la línia de personals i també des del camp de joc.
A la pròrroga, el patiment no es va acabar. L'intercanvi de cistelles va deixar el marcador 53-53 en el cinquè i últim minut de temps afegit. Com al final del temps reglamentari, el Manresa CBF va tenir més sang freda, sobretot gràcies a Paula, que va encistellar els quatre tirs lliures que va disposar. Posteriorment, Jana només en va fer un de dos, per fer el definitiu 58-53.
Abans, les roses no havien tingut el seu dia en el partit endarrerit de la divuitena jornada de la Copa Catalunya femenina. Les manresanes funcionaven a ratxes i ja el primer quart, tot i iniciar-lo amb un parcial de 8-0, va acabar 14-18. Al segon quart, les locals van aconseguir igualar el partit per anar als vestidors 22-23. A la represa, tampoc no es va aconseguir estabilitzar el joc i van encarar la recta final del partit amb desavantatge de 5 punts, 37-42.
A partir d'aquí, els dos finals de període, el quart i la pròrroga, jugats amb ofici per part de les del Nou Congost van salvar la papereta.
Per part manresana, Paula va ser la màxima anotadora amb 16 punts, seguida per Mar Martí, amb 13. El Manresa CBF es manté empatada amb el Premià a l'estela, llunyana, de les líders del Càmping Bianya Roser. El proper partit, que es jugarà el dia 15 de març a 1/4 de 10 del vespre, de nou al Congost, enfrontarà les manresanes amb el Bàsquet Safa Claror.
- Estadístiques del partit
- Resultats i classificació
El Manresa femení guanya a la pròrroga el SESE en un partit irregular (58-53)
Esports
Les manresanes van empatar un partit que perdien de 7 punts en el darrer minut per forçar el temps extra
ARA A PORTADA
-
Política La Diputació reforça el suport a Manresa per combatre la segregació educativa Pere Fontanals
-
Societat Un poll d'aufrany és anellat per tercer any consecutiu a Sant Llorenç del Munt i l'Obac Pere Fontanals
-
Societat Mor el conductor d'un cotxe en sortir de la via a la C-37z a Manresa Neus Climent / Agències
-
Economia De 190.000 a 475.000 euros sense posar-hi ni un totxo: el «negoci» de l'habitatge al cor de Manresa Pere Fontanals
-
Esports Laia Font acaba 12a individual a l'Europeu i Espanya es classifica per a la final per equips Pere Fontanals
Publicat el
09 de març de 2023 a
les 22:23
Actualitzat el
09 de març de 2023 a les
22:35
Et pot interessar
-
Esports
El Kids&Us Manresa ja té definida la pretemporada 2026-27
-
Esports
Sant Fruitós recupera les activitats físiques per a la gent gran amb l'inici del curs
-
Esports
Els germans Sanllehí de Santpedor tanquen l'estiu de trial amb dos podis mundials
-
Esports
El CE Manresa s'emporta el Trofeu Vila de Gràcia després d'una tanda de penals agònica
-
Esports
El CE Manresa afrontarà a Gràcia el sisè partit de pretemporada contra l'Europa
-
Esports
El Kids&Us Manresa completa el protocol integral d'avaluació mèdica i funcional
