L'esportista de l'Esport-7 Manresa Fernando Alonso ha aconseguit la medalla d'or màster per a -82kg durant el Gran Premi de Catalunya de Jiu jitsu Brasiler que s'ha disputat aquest dissabte a les instal·lacions del GEiEG de Girona.
Del gimnàs manresà també hi va participar Josep Pérez en la categoria -82kg cinturó morat, que va caure en primera ronda després d'una decisió arbitral controvertida.
El manresà Fernando Alonso, or màster de jiu jitsu brasiler al Gran Premi de Catalunya
Esports
El campionat s'ha disputat aquest dissabte a Girona
ARA A PORTADA
-
Economia El Bages rescata del passat la malvasia blanca-roja i l'oficialitza per a aquesta verema Pere Fontanals
-
Societat L'oposició a la planta de biogàs de Sant Mateu es mobilitza en un acte informatiu a Callús Redacció
-
Societat Memòria.cat actualitza el cens de víctimes de la Guerra Civil i la dictadura franquista vinculades a Manresa Redacció
-
Cultura i Mitjans Luz Casal inaugura el Festival Camins, que arrenca amb un 75% de les entrades venudes Redacció
-
Cultura i Mitjans Voilà a la Lluvià renuncia a organitzar l'edició d'aquest estiu per retards administratius Pere Fontanals
Publicat el
30 de gener de 2022 a
les 19:47
Actualitzat el
30 de gener de 2022 a les
19:53
Et pot interessar
-
Esports
L'Avinent Manresa suma dos títols estatals i un bronze al Campionat d'Espanya sub23
-
Esports
El CN Manresa debutarà contra la UE Horta a la Copa Catalunya de waterpolo
-
Esports
El Kids&Us Manresa coneix el calendari de l'Eurocup
-
Esports
El govern de Manresa acusa Junts de «faltar a la veritat» sobre el nou pavelló del Congost
-
Esports
El CB Castellet inicia una nova etapa a Copa Catalunya amb Marc Font a la banqueta
-
Esports
La divuitena edició del Campus Rafa Martínez clou amb la presència de prop de 350 participants
