El Manresa FS s'ha imposat amb contundència al Ripollet aquest dissabte al Pujolet amb una allau de gols que ha deixat el marcador en 8-3.
Primera part espessa, rocosa, travada, carregada d'errors i imprecisions per part dels dos equips. Intensa, això sí, amb dos equips que ja diuen dues faltes cadascun quan encara no s'havien complert els cinc minuts de partit. Asis avançava el seu equip amb un autèntic golàs (1-0), quan el públic encara s'acomodava a la seva localitat, engaltant amb potència un xut creuat que provenia d'un canvi d'orientació amb música. Molt poc després empatava Rubén (1-1), rematant una acció a pilota aturada.
El ritme i les pulsacions es rebaixarien lleugerament en el transcurs del primer temps, però el partit no abandonava la tònica feixuga. Asis i Lavado servien la majoria d'ocasions locals, sent els homes més actius en atac. Seria Nil, però, l'encarregat d'anotar el 2-1 que desencallava el partit, rematant sense cap tipus d'oposició una assistència servida al segon pal.
A la represa, Aleix va conservar l'avantatge del seu equip amb aturades de tots colors. El Manresa centrava els seus esforços en intentar aprofitar i optimitzar al màxim l'error contrari, mitjançant recuperacions, forçant males passades o bé amb ràpids contraatacs. Així arribaria el 3-1 que donaria certa tranquil·litat als de Sito Rivera: una veloç transició en forma de galopada col·lectiva que culminava Asis. Eren els millors moments del Manresa, que sabia com fer mal i aconseguir crear autèntic perill en pràcticament cada ocasió que disposava de la pilota.
Asis firmava posteriorment el seu hat-trick particular rematant novament una excel·lent "pivotejada" d'Eric Castillo, que aguantà la pilota d'esquena a l'àrea fins esperar al moment just per a cedir-la (4-1). En aquest moment el Ripollet tiraria de porter jugador i aconseguiria reduir diferències: novament Rubén, aprofitant un rebot on Aleix ja no podia fer res (4-2). Els locals no se sentien del tot còmodes engabiats a la seva pròpia àrea, ja que en qualsevol moment una pilota filtrada es convertia en amenaça. Per fortuna manresana, Aaron aconseguia recuperar l'avantatge (5-2) després d'una jugada d'estratègia provocada per una duríssima entrada que hagués pogut ser de qualsevol color però acabà en groga.
Poc després Josan culminava un contraatac ben trenat (6-2) que donava encara més tranquil·litat. Lavado s'introduiria en pròpia porta un gol enrevessat pel Ripollet (6-3), però Aaron contestaria amb el 7-3. Finalment, en una badada visitant, una pilota llarga arribava als peus d'Ambrós i, a porteria buida, resolia amb el definitiu 8-3.
- Resultats de la jornada
- Classificació de Segona Divisió B
El Manresa FS es recupera amb una allau de gols al Ripollet (8-3)
Esports
Els manresans han sentenciat el partit en el segon període
ARA A PORTADA
-
Política Lakshmi Roset atribueix a l'extrema dreta els comentaris masclistes per «dissuadir» les dones Pere Fontanals
-
Política Centenars de comentaris sexualitzats sobre la regidora de la CUP de Moià després d'un vídeo polític a les xarxes Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Els 400 drons enamoren Manresa abans d'un multitudinari Castell de Focs a l'Agulla Pere Fontanals
-
-
Publicat el
23 de novembre de 2019 a
les 20:40
Et pot interessar
-
Esports
El Covisa Manresa cau amb claredat davant un Barça Atlètic més rodat en el Trofeu Les Codines
-
Esports
Ferran Bassas: «Intentem ajudar els nous i ells estan fent un gran esforç»
-
Esports
El Kids&Us Manresa enceta la pretemporada amb triomf (113-91)
-
Esports
El manresà Thierno Diallo busca protagonisme als Jocs del Mediterrani
-
Esports
El CE Manresa cau davant l'Hospitalet en la presentació, però convenç abans de la lliga
-
Esports
El CE Manresa es presenta davant l'afició amb el Trofeu de Festa Major
