El Manresa FS inicia la temporada aquest dissabte a 1/4 de 7 de la tarda al Pujolet contra l'Industrias Santa Coloma, nova denominació esportiva desprès d’unes temporades sota el patrocini de Catgas Energia. El conjunt colomenc ho fa sota la batuta de Victor Delgado que repeteix banqueta. A les seves files han patit enguany les baixes del porter Arnau i els jugadors Chechi i Toni. Mantenen el jove bloc de la temporada anterior, en el que han pujat a aquest segon equip a tres jugadors del juvenil, Borja, Dilan i Kevin.
La finalitat d’aquest conjunt es la de fer el millor paper possible amb l’evident formació de jugadors per a l’equip de primera divisió.
Pel que fa al Manresa FS, obre el foc amb Paco Cachinero a la banqueta, amb un equip molt renovat on la lògica diu que cal fer la millor temporada possible. El futur donarà o treurà la raó a aquest nou projecte amb una important presència de jugadors de casa. De moment, aquest dissabte es viurà un dels partits que mai desllueixen al espectador i que solen tenir la virtut de ser elèctrics. Al conjunt manresà no hi ha cap baixa a constatar, i per tant Cachinero podrà disposar de tota la plantilla.
El Manresa FS iniciarà la temporada dissabte rebent l'Industrias Santa Coloma
Esports
Els manresans parteixen com a favorits a la categoria amb un equip renovat
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans Manresa recomana anar a peu als miradors per veure l'eclipsi solar de dimecres Pere Fontanals
-
-
Societat La salmorra torna a vessar al passeig del Riu de Manresa i amenaça els arbres de l'entorn Pere Fontanals
-
-
Successos Restablert el servei de trens entre Lleida i Manresa després de l'atropellament d'una persona ACN
Publicat el
13 de setembre de 2018 a
les 19:00
Actualitzat el
13 de setembre de 2018 a les
19:02
Et pot interessar
-
Esports
El CE Manresa afronta al Congost el cinquè amistós de la pretemporada
-
Esports
El CE Manresa resisteix amb deu i empata sense gols contra la Fundació Grama
-
Esports
Colby Jones no formarà part de la plantilla del Kids&Us Manresa
-
Esports
El CE Manresa cau per la mínima davant l'Espanyol B en el tercer amistós de pretemporada
-
Esports
El Kids&Us Manresa reparteix els dorsals per a la propera temporada
-
Esports
Txell Ferré clou el campionat d'Europa amb un nova plata
