Una temporada més, el Manresa FS repeteix, a pocs partits per acabar la temporada, el mateix guió. I és que les opcions per classificar-se per a la Copa del Rei s'esvaeixen sempre, una temporada darrera l'altre. En aquesta ocasió va ser el Salou l'equip que ha deixat als manresans sense pràcticament opcions de seguir lluitant per places superiors.
Del partit cal comentar que els tarragonins varen saltar a la pista posant un elevat grau d'intensitat, fet que durant el partit els manresans no varen saber contrarestar. Salou es va mostrar superior a la primera part, en canvi a la segona, el Manresa va disposar de més ocasions.
Finalitzat el primer temps, va haver-hi un tumult de jugadors i cos tècnic davant la taula d'anotadors. Els àrbitres mostraren injustament la tarja vermella al local Gordillo per una agressió que es va produir en mig de l'aglomeració i que els col·legiats varen equivocar la persona que va efectuar la infracció.
Per tant, a l'inici de la segona part, els manresans varen jugar dos minuts amb inferioritat però varen saber mantenir el marcador advers d'un gols a tres. Era un bon símptoma de cara a donar la volta al partit a la segona part. En aquest període però, els locals varen desaprofitar ocasions clares de gol, dues pilotes al pal i molt més davant un Salou molt segur de les seves possibilitats de sumar a Manresa com així va ser.
En els instants final però faltant encara molt per acabar, vuit minuts en concret, els manresans varen jugar de cinc sense efectivitat i el Salou va decidir el partit. Al final, 2-6 en el marcador.
El Manresa FS llança contra el Salou les possibilitats de diputar la Copa del Rei (3-6)
Les possibilitats dels bagencs d'atrapar el Playas Castellón són remotes
ARA A PORTADA
-
Manresa, capital del cinema en català: supera en projeccions per sala grans ciutats com Barcelona Pere Fontanals
-
-
Manresa es dota d'un pla de plans per garantir una resposta ràpida i coordinada en emergències Pere Fontanals
-
-
Manresa Il·lumina, entre els deu millors projectes d'economia circular als Innovation in Politics Awards Pere Fontanals
Publicat el 18 d’abril de 2016 a les 18:38
Et pot interessar
-
Esports La Ignasiana supera els 300 ciclistes inscrits amb un 80% de participants de fora de Manresa
-
Esports Diego Ocampo relativitza el resultat tot i que el considera «reforç positiu»
-
Esports El Baxi Manresa fa el primer pas cap a la final de la Lliga Catalana (90-95)
-
Esports El CN Manresa debuta al Campionat de Catalunya amb un partit de màxima exigència
-
Esports El Baxi Manresa deixa en mans del CSD i de l'EuroCup la decisió sobre el partit contra el Hapoel Jerusalem
-
Esports L'esport femení brilla a Manresa en una Nit de l'Esportista que premia 26 referents locals