La plantilla 2016-17 del Manresa Futbol Sala està pràcticament tancada. Enguany s'ha reforçat la porteria amb Aleix Dalmau, jugador que ja va debutar a l'equip manresà en edat juvenil la temporada 2002-03 amb l'ascens a divisió de plata. Després ha estat al Centelles, Cover Premià i ara Vilatorrada, han estat el seu destí.
Les altres incorporacions són les de dos canterans. El sanjoanenc Edu Saavedra i l'igualadí Ivan Lora, dos jugadors que han acabat la seva etapa juvenil a l'equip manresà i que entren a la primera plantilla. Sobre la resta de jugadors juvenils, el club els i donarà sortida en caràcter de cedits amb acord a algun club proper.
Així doncs, el Manresa FS tindrà una plantilla de dotze jugadors que està pràcticament tancada. Només un tretzè jugador hi tindria cabuda sempre que millorés notablement el nivell del grup.
Per tercera temporada consecutiva, continuarà a la banqueta el santcugatenc Jordi Rozas. El seu ajudant continuarà essent Javier Franco.
El conjunt manresà continuarà a la categoria nacional de 2a divisió B al seu grup 3. A falta encara de la confecció del grup, la provisionalitat assenyala que seria semblant al format per CE Escola Pia de Sabadell, Catgas Energi Sta. Coloma B, Playas de Castellón, Manresa, La Unión, Hospitalet Bellsport, AE Barceloneta, Peña Deportiva Sta. Eulàlia, Ripollet, Olimpyc Floresta, Sala 5 Martorell, Salou, Inmevasa l'Ollería, FC Cerdanyola i Gavà. Si no puja de categoria el CCR, aquest equip tancaria el grup. En cas que hi hagués la renuncia del conjunt andalús Atletico Menjíbar a 2a divisió, restarà pendent donar pas a un altre ascendit de 3a divisió, català, illenc o valencià. 
							
																					
														
								El Manresa FS tanca plantilla per la temporada 2016-17
L'equip manresà de futbol sala només incorporaria un jugador més si millorés la qualitat actual de l'equip
 
        ARA A PORTADA
- 
													Crida urgent: el Gran Recapte necessita multiplicar per nou el voluntariat al Bages i Moianès Pere Fontanals  
- 
													Èxit del Gastrorecup a Manresa: 80 comensals i 1.600 euros per la Fundació del Convent de Santa Clara Pere Fontanals  
- 
													Sant Fruitós adquireix tota la finca de Can Figueras per ampliar el Bosquet i crear la Casa-Museu Pere Fontanals  
- 
													Manresa Il·lumina, reconeguda amb el segon premi BBVA a la Sostenibilitat Empresarial Pere Fontanals  
- 
													El Cosmògraf 2025 convidarà a explorar el cosmos des de la ciència, l'art i la filosofia Pere Fontanals  
Publicat el 07 de juny de 2016 a les 19:22
										Actualitzat el 07 de juny de 2016 a les 19:23
									
								Et pot interessar
- 
												 Esports
												El CE Manresa visita el Can Vidalet per treure's el mal gust de boca de la Copa Catalunya Esports
												El CE Manresa visita el Can Vidalet per treure's el mal gust de boca de la Copa Catalunya
- 
												 Esports
												El Covisa Manresa busca redimir-se a València amb múltiples baixes Esports
												El Covisa Manresa busca redimir-se a València amb múltiples baixes
- 
												 Esports
												Synergy Racing Team fa història amb un podi a la MotoStudent Esports
												Synergy Racing Team fa història amb un podi a la MotoStudent
- 
												 Esports
												Sant Fruitós de Bages dona el tret de sortida al cicle de marxa nòrdica amb 160 participants Esports
												Sant Fruitós de Bages dona el tret de sortida al cicle de marxa nòrdica amb 160 participants
- 
												 Esports
												Santpedor estrena un nou espai de joc a la zona de la Serreta Esports
												Santpedor estrena un nou espai de joc a la zona de la Serreta
- 
												 Esports
												Diego Ocampo: «La continuïtat és la clau per competir» Esports
												Diego Ocampo: «La continuïtat és la clau per competir»

 
															 
															 
															 
															 
															