El Manresa FS afronta aquest dissabte a les 8 del vespre hores un altre repte d'alta exigència davant un Mataró que també ha caigut eliminat de la Copa del Rei per 3-2 a la pista de l'IBI. És segon a la taula amb 12 punts. Acumula quatre victòries: una com a local (6-4 contra Martorell) i tres com a visitant (Ripollet, Industrias B i Natació Sabadell). L'única derrota ha estat com a local per 1-5 a mans del líder Hospitalet Bellsport, fins ara imbatut en la competició domèstica.
Només tres dels dotze punts provenen del Teresa Maria Roca, però això es deu a diversos factors: els mataronins han jugat un partit més com a visitants i compten les visites per victòries (tres de tres), mentre que com a locals només han jugat dos partits i en un d'aquests van ser víctimes del poder del líder.
Contundent derrota a la copa
Precisament els de Bellvitge van ser botxí també del Manresa en el partit intersetmanal del dimarts. En un partit per oblidar, els bagencs van caure durament derrotats per un contundent i estrepitós 7-1 que va suposar l'acomiadament de la Copa del Rei a les primeres de canvi.
Tot i avançar-se en el marcador gràcies a un golàs a tir exterior d'Asis, el partit acabaria fent-se d'allò més llarg per als manresans. Les errades i l'encert rival, fins i tot en els moments de més igualtat que podien obrir les portes a l'esperança, van propiciar un resultat impactant, ampliat encara més en no funcionar la bala desesperada del porter jugador. El tram final es va convertir ja en un suplici.
Un cop baix per als homes de Manuel Moya, que complirà a Mataró el darrer partit de sanció abans de tornar a la banqueta. L'altra única baixa serà la de Corvo. Aquest dissabte a Mataró, el futbol brinda una nova oportunitat a un Manresa que és novè amb sis punts i que encara no coneix la victòria a domicili. Per netejar la imatge i retrobar-se amb els punts en una pista complicada o, per contra, confirmar una hipotètica setmana horribilis en cas d'una segona derrota davant un equip punter.
El Manresa FS visitarà dissabte la complicada pista del Mataró
Els manresans van caure eliminats de la copa després de perdre per un contundent 7-1 contra l'Hospitalet Bellsport
ARA A PORTADA
Publicat el
18 d’octubre de 2019 a
les 19:22
Actualitzat el
18 d’octubre de 2019 a les
19:24
Et pot interessar
-
Esports
Súria corona els campions del 4t Campionat de Catalunya de Marxa Nòrdica
-
Esports
Meritxell Soler, seleccionada per al Campionat d'Europa de marató a Birmingham
-
Esports
Un ascens d'«un milió d'euros»: el CE Manresa celebra el títol a l'Ajuntament
-
Esports
El judo del Bages i el Moianès destaca al Vila d'Andorra 2026 amb múltiples podis
-
Esports
L'afició del Baxi Manresa, l'únic MVP en una jornada de festa
-
Esports
Diego Ocampo: «Estic molt enfadat, però amb mi mateix»
