El manresà Gaspar Ventura, del CN Manresa es va imposar dissabte passat en la seva categoria màster de +65 en la 85a edició de la Travessa al Port de Salou. Com és tradició, la prova es va celebrar coincidint amb la Diada Nacional de Catalunya, enguany adequant-se als requeriments marcats per la FCN per ser puntuable per al Circuit Català de Travesses. Per a tal efecte es va canviar el recorregut i es va ampliar en uns 650 metres. La sortida es fa ver des de la platja dels Capellans i va finalitzar a la platja de Ponent, passat pel Port, punt de meta en les anteriors edicions.
.
El guanyador absolut va ser Carlos Ortiz, del CN Barcelona, el més ràpid entre els 108 homes que van completar la prova. En dones, la vencedora va ser Laura Rodríguez, també del CN Barcelona.
Entre els participants hi havia veritables llegendes de la natació, com en Jordi Cervera, amb fites tant importants com haver fet la travessa al Canal de la Mànega.
El manresà Gaspar Ventura guanya la 85a Travessa al Port de Salou en categoria +65
Com és tradició, la prova es va celebrar coincidint amb la Diada Nacional de Catalunya
ARA A PORTADA
Publicat el 13 de setembre de 2021 a les 17:26
Actualitzat el 13 de setembre de 2021 a les 17:31
Et pot interessar
-
Esports
Nova jornada nefasta per als equips bagencs de Primera Catalana
-
Esports
Guarner puja al podi català a la Mitja de Granollers en una jornada marcada per la pluja
-
Esports
El CE Manresa perd al camp del cuer i s'allunya de la part alta de la classificació
-
Esports
El CB Artés guanya el Martorell i reforça el lideratge a la Súper Copa catalana
-
Esports
El Manresa CBF guanya amb solvència el Sanfer i es consolida a la mitja taula
-
Esports
El CB Navàs Viscola trenca el partit després del descans i supera el Quart per 80-73
