El juvenil del CN Manresa, Kevin Lenard. Foto: F. Silvestre
El jove waterpolista del CN Manresa, Kevin Lenard, ha estat inclòs a la preselecció espanyola juvenil, que disputarà del 11 al 18 de setembre el Campionat d'Europa a la ciutat croata de Rijeka.
L'esportista bagenc ha vist recompensada així la trajectòria ascendent que ha seguit els últims anys i que el van portar la temporada passada a debutar amb el primer equip manresà a 1ª Divisió, on tot i el descens de l'equip, ha estat un dels elements importants, demostrant que pot ser una peça clau en el futur del CN Manresa.
La concentració començarà el proper 1 d'agost a les instal·lacions del C.A.R. de Sant Cugat, amb sessions dobles de treball i continuarà durant l'agost amb la disputa d'alguns torneigs de preparació.
A partir d'aquí tocarà treballar dur per intentar assolir un lloc entre els 13 escollits per disputar el Campionat i sobretot, aprofitar l'experiència per a seguir creixent i millorant.
El manresà Kevin Lenard, a la preselecció espanyola juvenil
El combinat estatal juvenil de waterpolo disputarà el Campionat d'Europa a la ciutat croata de Rijeka aquest setembre
ARA A PORTADA
Publicat el
19 de juliol de 2011 a
les 21:23
Et pot interessar
-
Esports
Sant Fruitós serà l'epicentre del trail running amb la 13a edició de l'Ultra Trail Barcelona
-
Esports
Sergi Benavides renova com a director esportiu del CE Manresa fins al 2027
-
Esports
Diego Ocampo: «La permanència és important per a l'afició però nosaltres anem dia a dia»
-
Esports
El Baxi Manresa certifica la permanència amb una gran remuntada (74-79)
-
Esports
El Cat Central sub14 es proclama subcampió d'Espanya de Segona Divisió
-
Esports
El Baxi Manresa té una nova oportunitat a Girona
