Dissabte al vespre, a l'estadi del Congost, el Manresa RC va rebre al segona equip del Castelldefels RUC, format majoritàriament per jugadors provinents del Viladecans, un club que juga associat amb el Castelldefels amb la intenció de poder presentar equip propi la temporada que ve o l'altra. Malgrat la veterania d'alguns dels jugadores visitants, el Manresa va sortir al camp molt més ordenat i concentrat que en el darrer partit contra el Sitges i l''espessa boira, que dificultava la visió panoràmica del camp, va impulsar als dos equips a jugar curt i a la ma, tot evitant el joc amb el peu. Un únic assaig i l'eficàcia en les xuts a pals permeteren als del Bages arribar al descans amb el marcador 10 a 0. Només començar la segona part, els del Baix Llobregat aconseguiren la seva primera i única marca que semblava igualar el partit, però els Manresans, liderats per l'excel·lent feina de la tercera línia, reaccionaren amb un joc encara més ofensiu que els permeté sumar assaig rere assaig i acabar amb un clar resultat de 32 a 5, amb el corresponent "bonus" per haver aconseguit més de 4 marques.
El proper partit del Manresa RC és el 12 de desembre a Terrassa, contra els Carboners, un equip també de recent creació que ocupa la darrera plaça de la classificació d'aquesta tercera divisió catalana.
El Manresa RC guanya el Castelldefels RUC (32-5)
Segon partit a casa i segona victòria del rugbi manresà
ARA A PORTADA
Publicat el
21 de novembre de 2010 a
les 19:01
Et pot interessar
-
Esports
La selecció catalana convoca Pierre Oriola, Ferran Bassas i Gerard Fernández
-
Esports
Santpedor consolida el seu torneig de cubs de Rubik
-
Esports
El CE Manresa incorpora Santi Guzmán, primer reforç per a la temporada 2026-27
-
Esports
El Covisa Manresa es posarà a prova amb el Barça Atlètic al 47è Trofeu Les Codines
-
Esports
El Kids&Us Manresa amplia el joc exterior amb Lukasz Kolenda
-
Esports
Sant Fruitós homenatja els equips que han aconseguit ascensos i títols aquesta temporada
