Diumenge 19 de juny es va disputar el II Triatló de Muntanya Ciutat de Balaguer, característic també pel seu circuit de BTT, molt dur i tècnic. Els 144 triatletes participants, van haver de superar 7'5km de natació, 23 de BTT i 5km de cursa a peu.
El manresà del CN Reus Ploms Xavier Torrades fou el guanyador (1h51'53"), gràcies a un magnífic parcial en el segment de cursa a peu. En noies, va vèncer Mercè Tusell també del CN Reus Ploms (2h21'07").
Pep Solé va ser l'únic participant del CN Manresa-Stadion, va obtenir un meritori 30è lloc i segon màster (2h19'53").
CN Manresa Stadion, 6è per equips
Dissabte 18 de juny es va celebrar el III Triatló Ciutat de Balaguer B, de mitja distància (1'9km de natació, 90km de ciclisme i 21km de cursa a peu).
La prova va comptar amb la participació de gairebé 300 triatletes, que van haver de superar el ja conegut duríssim circuit de bicicleta.
Bona actuació del CN Manresa-Stadion que va ocupar el 6è lloc en categoria masculina, amb la participació de: Jordi Rial (26è, 5h25'10"), Ferran Viñals (29,e 5h26'29"), Juanjo Dávila (75è, 5h54'51"), Juan Carlos Martínez (6h04'10"), Eduard Farnós (111, 6h06'51"). La única participant femenina del club, fou Anna Junqué (17a, 7h04'39").
El vencedor en categoria masculina fou Josu Uriarte (4h52'06") i Esther Hernández del CN Reus Ploms (5h32'44") en categoria femenina.
Ara a portada
Publicat el 20 de juny de 2011 a les 15:08
Et pot interessar
-
Esports El Covisa Manresa rep l'històric Playas de Castellón, amb l'obligació de guanyar
-
Esports El CB Navàs, davant el partit més decisiu de la temporada
-
Esports Manresa acollirà dissabte la primera jornada de la Lliga Espanyola d'Atletisme masculina
-
Esports Cameron Hunt és l'MVP de la vint-i-vuitena jornada de l'ACB