El manresà Vladimir Alert Suades s'ha proclamat aquest cap de setmana campió de Catalunya Special Olympics de tennis taula en categoria avançat absoluta durant el campionat que s'ha portat a terme aquest cap de setmana al Centre de Tecnificació de les Borges Blanques (les Garrigues).
En el campionat, organitzat per la Federació ACELL, el jove de 22 anys, s'ha imposat per davant d'una setantena de participants, competint amb la samarreta del Club Esportiu Llamps.
El passat mes de juliol Vladimir Alert Suades també es va proclamar campió d'Espanya de tennis taula en categoria individual adaptat en el campionat que es va disputar a Antequera. En aquella ocasió hi va prendre part amb la samarreta del CTT Castellgalí, amb qui actualment entrena i competeix en la Lliga Catalana Provincial 2A.
Alert Suades també forma part de l'equip de futbol de la Fundació Barça Genuine.
[noticia]100770[/noticia]
[noticia]98334[/noticia]
El manresà Vladimir Alert Suades, campió de Catalunya de tennis taula Special Olympics
El passat mes de juliol ja es va proclamar campió d'Espanya
ARA A PORTADA
-
-
El FNC es rearma a Manresa i marca distàncies amb Aliança Catalana: «No volem fer sabó de ningú» Pere Fontanals
-
L'extresorer de l'Ajuntament de Castellgalí s'enfronta a 6 anys de presó per malversació Pere Fontanals
-
-
Els Mossos de la Catalunya Central lliuren 325 distincions per actuacions meritòries a la regió Redacció
Publicat el
12 de desembre de 2021 a
les 17:47
Actualitzat el
12 de desembre de 2021 a les
17:53
Et pot interessar
-
Esports
Meritxell Soler, seleccionada per al Campionat d'Europa de marató a Birmingham
-
Esports
Un ascens d'«un milió d'euros»: el CE Manresa celebra el títol a l'Ajuntament
-
Esports
El judo del Bages i el Moianès destaca al Vila d'Andorra 2026 amb múltiples podis
-
Esports
L'afició del Baxi Manresa, l'únic MVP en una jornada de festa
-
Esports
Diego Ocampo: «Estic molt enfadat, però amb mi mateix»
-
Esports
El Joanenc surt de plaça de descens a costa del Cardona
