Tot i les lesions de darrera hora de la quatrecentista Maite Marzo i de la migfondista Sara Beltran, el femení màster de l'Avinent Manresa ha aconseguit la medalla de bronze en el 10è Campionat d'Espanya que s'ha disputat en el Polideportivo Gallur de Madrid aquest cap de setmana. Un equip, l'únic que ha estat present en les deu edicions disputades, i que amb la d'enguany, suma vuit presencies en el podi (5 títols, 2 subcampionats, 1 bronze i dos quarts llocs).
[nointext][intext1]
La classificació final ha estat molt ajustada: Track Cross Road Team Madrid (74 punts), CAIM Málaga (74), Avinent Manresa (72), Playas de Castellón (65), Durango Kirol Taldea (60), At. Samortolameu de Galicia (54), Canguro AAC Madrid (44), Atlético Renteria (24).
La líder de l'equip manresà ha estat la saltadora Alicia Hernández que amb les seves victòries en llargada i triple han catapultat a l'equip al podi, ben secundada per totes les components de l'equip que ho han donat tot sobre el sintètic madrileny.
[intext2]
[despiece][h3]Actuació manresana[/h3]
- 60 mll Loles Vives (2a amb 9"20)
- 200mll Silvia Cortés (1a amb 29"30)
- 400mll Ma Rosa Busquets (8a amb 1'22"71)
- 800mll Manela Martínez (6a amb 3'10"56)
- 1500mll Lídia Pons (6a amb 5'44"37)
- 3000mll Sandra Martínez (8a amb 11'45"55)
- 60m tq Lita López (1a amb 9"37) Rècord campionat
- Altura Lis Majó (8a amb 1,10m)
- Perxa Montse Prat (1a amb 2,70m)
- Llargada Alicia Hernández (1a amb 4'30m)
- Triple Alicia Hernández (1a amb 10,01m)
- Pes Lourdes Rossinyol (1amb 8,89m)
- 4x200 Vives, Majó, Busquets, López (1res amb 2'04"25).
[/despiece]
El màster femení de l'Avinent Manresa aconsegueix el bronze al Campionat d'Espanya
Esports
La formació manresana és l'única que ha participat a les deu edicions del campionat
ARA A PORTADA
-
Política Anjo Valentí titlla Junts d'«irresponsable» pel nou pavelló i critica el seu paper a Madrid Xavier Sucarrats
-
Política Avancem Junts promet que el nou pavelló del Congost serà una realitat «governi qui governi» a Madrid Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans La 29a Fira Mediterrània tanca amb rècord de 1.262 professionals i 85 espectacles Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Judit Neddermann i el Trio Fortuny estrenen «Vora» al Kursaal amb la sala gran plena Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans La Ventura explora la força de la paraula i la tradició literària catalana amb «Dimonis» ACN
Publicat el
23 de gener de 2022 a
les 16:55
Actualitzat el
23 de gener de 2022 a les
17:01
Et pot interessar
-
Esports
El Kids&Us Manresa busca canviar la dinàmica contra la Roma
-
Esports
El Kizuna Vòlei Manresa suma un punt davant el Vikings Volei Prat després de cinc sets (2-3)
-
Esports
Roc Argemí guanya i Alejo Godino empata a l'Open de Gavà de K1 amb l'Esport7
-
Esports
El CTJBM suma tres medalles de plata a la Copa Catalunya Sènior de judo
-
Esports
Bakó i Méndez, grans dominadors del Pickle Pro Tour Barcelona Open 2026 a Sant Fruitós
-
Esports
El Gimnàstic Manresa goleja el Ripollet i es posa líder de Primera Catalana (3-0)
