El CB Miraflores SAD de Burgos ha presentat aquest divendres tota la documentació i ha abonat totes les quantitats per fer efectiu el seu ingrés a la Lliga Endesa de Bàsquet. Ara, l'ACB revisarà si la documentació acompleix tots els requisits i l'Assemblea General haurà de ratificar el proper dia 20 la seva admissió a la principal categoria del bàsquet espanyol.
D'aquesta manera, l'ICL Manresa, que va quedar últim a la darrera temporada, ja té pràcticament assegurat el descens a la Leb Or, només a l'espera de la ratificació de l'ascens del club burgalès.
L'altre equip que es va guanyar esportivament una plaça a la Lliga Endesa, el Donosti Gipuzkoa Basket Club, té fins aquest dissabte a la mitjanit per lliurar la documentació i abonar les quantitats per confirmar l'ascens.
El Miraflores Burgos paga el cànon ACB i confirma el descens de l'ICL Manresa
El club manresà queda només a expenses de la ratificació de l'ascens del club castellà un cop la lliga hagi revisat la documentació que ha presentat
ARA A PORTADA
Publicat el 14 de juliol de 2017 a les 20:35
Actualitzat el 14 de juliol de 2017 a les 20:41
Et pot interessar
-
Esports Archange Izaw-Bolavie és el primer fitxatge del Baxi Manresa 2025-26
-
Esports Cardona impulsa la rehabilitació energètica del pavelló municipal
-
Esports Txell Ferré brilla a Funchal amb quatre medalles al Campionat d'Europa de natació artística
-
Esports Pintades a Sallent contra Joan Garcia pel seu possible fitxatge pel Barça
-
Esports El Baxi Manresa tanca la temporada amb un sopar de família
-
Esports La FCF fa jugar els minuts de temps afegit del Joanenc - Berga que va ser suspès al final de la pròrroga