El Nat's Sport de Sant Fruitós de Bages ha acollit aquest cap de setmana la sisena prova de Segona Categoria A que organitza la Federació Catalana d'Esquaix amb participants vinguts de diferents punts de Catalunya. Es tracta d'una competició amb puntuació per al rànquing català absolut.
El guanyador ha estat Phillip Georgiev del Club Ciudad Diagonal d'Esplugues de Llobregat, jove jugador de 13 anys i una de les promeses de l'esquaix català, a l'imposar-se a Raul Carnerero del Squash Montjuïc de Palau Solità i Plegamans, per un ajustadíssim 3-2 (8-11, 11-8, 11-4, 6-11 i 11-6). Previament havien derrotat, en semifinals, a Selena Georgiev del Club Ciudad Diagonal i Jordi Nova de Nat's de San Fruitós de Bages. En el partit pel 3er i 4art lloc la victòria va ser per Selena Georgiev.
Entre la representació bagenca cal destacar a més de Nova, a Joan Casahuga (Nat's), 6è, Sergi Canal (Nat's), 9è, Joan Puig (CEAC de Sant Vicenç de Castellet), 11è, Òscar Vilalta (Nat's), 12è, Cristian Casals (Nat's), 13è, Toni Reillo (Nat's), 15è, Raül Ruiz (CEAC), 21è i Pau Benito (Nat's), 22è.
ARA A PORTADA
Publicat el 20 de maig de 2018 a les 16:36
Actualitzat el 20 de maig de 2018 a les 17:47
Et pot interessar
-
Esports Baxi Manresa i Real Madrid s'enfronten en un duel de ratxes inverses
-
Esports Manresa acollirà divendres la 9a edició dels Premis Catalunya a la Gestió Esportiva
-
Esports Armel Traoré serà baixa aquest cap de setmana contra el Real Madrid
-
Esports Més enllà del joc: una manresana es proclama campiona de Catalunya d'escacs sub8
-
Esports Més de 150 persones assisteixen a la inauguració de les pistes de pàdel i de tennis de Castellbell
-
Esports Diego Ocampo: «Em preocupa més el joc de l'equip que la classificació»