El Nat's Sport s'ha situat a la part alta de la taula. Foto: Nats Sport
Les victòries aconseguides a les dues últimes jornades a la Lliga Catalana d'Esquaix, ha permès a l'equip de Veterans del Nat's Sport de Sant Fruitós de Bages situar-se en zona de Play-Off per lluitar pel títol.
Davant els gironins del Punt Groc, en partit jugat a les instal·lacions del Nat's, l'equip local va imposar-se per 3-0. Destacar el partit que enfrontava Joan Casahuga amb el gironí David Olivas. Partit maratonià que el santjoanenc va endur-se per 3-1 (23-18, 14-16, 11-8, 11-7). A destacar els parcials dels dos primers sets. El desgast físic va permetre al jugador local endur-se el partit.
En el segon partit, el manresà Ramon Navarro no va tenir gaires problemes per derrotar Albert Llistusella per 3-0 (11-5, 11-9 i 11-7). Només en determinats moments del segon set en Navarro va veure perillar el domini sobre el seu rival.
En el tercer partit, el santjoanenc Toni Reillo va patir de valent davant Xavi Hugas enduent-se, finalment el partit, caracteritzat per constant canvis de domini, per un ajustat 3-2 (11-6, 11-2, 4-11, 8-11 i 11-2).
La següent jornada fou contra el C.N. Sant Andreu de Barcelona, jugat també a Sant Fruitós de Bages. Nova victòria de l'equip bagenc per 3-0.
En Joan Casahuga es tornava a trobar amb el barceloní David Cornudella. Novament partit molt disputat de dos jugadors que fa molts anys que es coneixen i es tenen estudiat el seu joc. Aquesta vegada el triomf fou pel jugador del Nat's per 3-1 (11-8, 7-11, 11-7 i 11-7).
El manresà Josep Porta, que sortia d'un lesió que la fet estar vàries setmanes inactiu, va guanyar, per 3-1, a José Martínez amb parcials ajustats de 11-9, 7-11, 11-9 i 11-8.
Finalment, Toni Reillo va repetir el 3-1 (11-4, 11-2, 10-12 i 11-4) davant Albert Sòria. Partit molt sòlid del jugador local que en els moments claus va saber imposar el seu joc, sobre tot, després del tercer set que podia donar possibilitats al jugador visitant d'aconseguir remuntar el partit.
El Nat's Sport se situa en zona de play-off pel títol de la lliga
Esports
Les victòries a les darreres dues jornades situen l'equip veterà a la part alta de la taula
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans La 29a Fira Mediterrània tanca amb rècord de 1.262 professionals i 85 espectacles Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Judit Neddermann i el Trio Fortuny estrenen «Vora» al Kursaal amb la sala gran plena Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans La Ventura explora la força de la paraula i la tradició literària catalana amb «Dimonis» ACN
-
Cultura i Mitjans Els Brodas Bros fusionen la dansa urbana amb la cultura popular a la Fira Mediterrània ACN
-
Publicat el
26 de febrer de 2011 a
les 17:59
Et pot interessar
-
Esports
Bakó i Méndez, grans dominadors del Pickle Pro Tour Barcelona Open 2026 a Sant Fruitós
-
Esports
El Gimnàstic Manresa goleja el Ripollet i es posa líder de Primera Catalana (3-0)
-
Esports
Robert Vilarasau es queda a tres dècimes de la final de la Copa del Món de Cottbus
-
Esports
El Manresa CBF remunta al darrer quart i guanya el Segle XXI amb un ajustat 62-60
-
Esports
El CE Manresa treu un punt del camp de la UD Barbastro en un partit gris (0-0)
-
Esports
El CB Navàs s'estrena amb una victòria a la pròrroga a la pista del Samà (89-95)
