El dissabte 19 de febrer se celebrarà el primer torneig de tennis taula de Sant Fruitós de Bages organitzat per l'Ajuntament i el Club Cefar. El torneig es dividirà en dues categories, nivell avançat i nivell principiant, per tal que tothom pugui participar-hi.
Els partits de la categoria de nivell avançat s'iniciaran a les 10 del matí del dissabte 19 de febrer i els participants en la categoria de principiants competiran a partir de 2/4 de 4 de la tarda. La competició es realitzarà a les instal·lacions de les piscines municipals.
Prèviament al torneig, s'han programat dues sessions de pràctica de la mà de professionals del club esportiu que també comptaran amb un robot específic per realitzar els entrenaments. Les sessions prèvies seran els divendres 11 i 18 de febrer, a partir de les 4 de la tarda, al Nexe – Espai Jove.
Les persones interessades a prendre part en el torneig, han d'inscriure's prèviament a aquesta adreça.
Per a més informació es pot contactar amb el Nexe Jove al 609 002 154, a les xarxes socials @nexejove o per correu electrònic a nexejove@santfruitos.cat.
El Nexe Espai Jove organitza el primer torneig de tennis taula de Sant Fruitós
S'han organitzat dues tardes prèvies d'entrenaments
ARA A PORTADA
Publicat el
10 de febrer de 2022 a
les 23:18
Actualitzat el
10 de febrer de 2022 a les
23:23
Et pot interessar
-
Esports
El CTJBM conquista Salou amb quatre podis i el títol cadet al Vila de Salou
-
Esports
La manresana Luca De Palma es proclama campiona d'Espanya universitària de judo
-
Esports
El Cardona empata a casa i ja és equip de Segona Catalana
-
Esports
L'Avinent Manresa brilla amb Catalunya al Campionat d'Espanya sub16 autonòmic
-
Esports
Diego Ocampo: «Hem estat fatal defensant la nostra cistella»
-
Esports
Gonçalo José Sousa, subcampió d'Espanya sub-23 dels 10.000 metres
