El dissabte 19 de febrer se celebrarà el primer torneig de tennis taula de Sant Fruitós de Bages organitzat per l'Ajuntament i el Club Cefar. El torneig es dividirà en dues categories, nivell avançat i nivell principiant, per tal que tothom pugui participar-hi.
Els partits de la categoria de nivell avançat s'iniciaran a les 10 del matí del dissabte 19 de febrer i els participants en la categoria de principiants competiran a partir de 2/4 de 4 de la tarda. La competició es realitzarà a les instal·lacions de les piscines municipals.
Prèviament al torneig, s'han programat dues sessions de pràctica de la mà de professionals del club esportiu que també comptaran amb un robot específic per realitzar els entrenaments. Les sessions prèvies seran els divendres 11 i 18 de febrer, a partir de les 4 de la tarda, al Nexe – Espai Jove.
Les persones interessades a prendre part en el torneig, han d'inscriure's prèviament a aquesta adreça.
Per a més informació es pot contactar amb el Nexe Jove al 609 002 154, a les xarxes socials @nexejove o per correu electrònic a nexejove@santfruitos.cat.
El Nexe Espai Jove organitza el primer torneig de tennis taula de Sant Fruitós
S'han organitzat dues tardes prèvies d'entrenaments
ARA A PORTADA
Publicat el 10 de febrer de 2022 a les 23:18
Actualitzat el 10 de febrer de 2022 a les 23:23
Et pot interessar
-
Esports
L'Ajuntament de Castellbell i el Futsal Castellbell signen el conveni anual de col·laboració
-
Esports
Diego Ocampo: «Estem contents però sabem que ho podem fer millor»
-
Esports
El Baxi Manresa mostra un nova cara europea tot i la derrota (97-93)
-
Esports
Álex Reyes entra a la convocatòria de la selecció espanyola
-
Esports
Manresa inaugura la nova gespa artificial del camp de Les Cots amb una gran festa popular
-
Esports
El Baxi Manresa juga a Venècia per consolidar la seva identitat
