El Pavelló Nou Congost de Manresa acollirà, a principis de setembre, una nova edició de les Lligues Nacionals Catalanes d'equips ACB i Femenina amb el patrocini de l’empresa AON, que renova el seu compromís i amplia el seu acord amb la Federació Catalana de Basquetbol (FCBQ) per recolzar, a més, totes les categories tant femenines com masculines de les Lligues Nacionals Catalanes.
Amb aquest anunci, Manresa reforça el seu paper com a ciutat de bàsquet, oimés tenint en compte que la ciutat ha estat seleccionada com a Capitalitat del Bàsquet Femení durant la temporada 2021-2022. Aquestes finals de les lligues catalanes seran uns dels plats forts d’una programació d'actes prevista a Manresa per potenciar el bàsquet femení, que comptarà amb el suport de l'Ajuntament de Manresa i de les entitats que fomenten el bàsquet femení a la ciutat com ara la Joviat, la Salle, el Bàsquet Manresa o l'Oms i de Prat.
[h3]42a Lliga Nacional Catalana ACB[/h3]
Dissabte 4 i diumenge 5 de setembre es disputarà la Lliga Catalana ACB 2021 corresponent a la temporada 2021-22. Com a la darrera temporada, la competició tindrà format de Final a Quatre (semifinals i final) amb la participació del MoraBanc Andorra, Barça, Joventut Badalona i BAXI Manresa.
Aquesta 42a edició de la Lliga Catalana ACB arrencarà dissabte 4 de setembre amb la disputa de les semifinals previstes per a les 19 h i 21.30 h (el sorteig de semifinals tindrà lloc durant el mes de juliol de 2021) i televisades en directe per Televisió de Catalunya a través del seu canal Esport3. Pel que fa a la final, aquesta tindrà lloc diumenge 5 de setembre a les 21.30 h i també es podrà veure per Esport3. Abans, a les 19 h, es disputarà el partit pel 3r i 4t lloc.
A la darrera edició celebrada al setembre passat, el MoraBanc Andorra va sumar el seu segon títol de la competició en imposar-se al Barça per 84-85 en una final disputada al Palau Blaugrana de Barcelona.
[h3]33a Lliga Nacional Catalana Femenina[/h3]
El Nou Congost també serà l'escenari de la 33a edició de la Lliga Catalana Femenina 2021 que un any més comptarà amb l'Spar Girona i el Cadí La Seu com a protagonistes. La Final es disputarà diumenge 12 de setembre a les 12 h i s'emetrà en directe per Televisió de Catalunya a través del seu canal Esport3.
L'equip gironí, amb 9 títols en total, és el vigent campió després de superar a l'edició anterior disputada al Palau Blaugrana de Barcelona, al Cadí La Seu per un 69-61.
El Nou Congost de Manresa serà la seu de les Lligues Catalanes 2021 masculina i femenina de bàsquet
Esports
La 42a Lliga Catalana d'equips ACB es disputarà el 4 i 5 de setembre, mentre que el diumenge 12 tindrà lloc la 33a Lliga Catalana Femenina
ARA A PORTADA
-
Societat «No m'esperava treure aquesta nota»: Martí Trullàs signa la millor selectivitat del Bages Pere Fontanals
-
Política El nou pla ferroviari ajorna fins al 2040 els semidirectes de Manresa i desferma una allau de crítiques Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans El Bages rebrà prop de 2,7 milions de la Diputació per restaurar patrimoni arquitectònic Redacció
-
Política Un promotor s'interessa per un solar de Súria on es preveuen construir 52 habitatges protegits Pere Fontanals
-
Política El Consell Comarcal del Bages reclama que la Llei d'Alta Muntanya no exclogui sis municipis de la comarca Pere Fontanals
Publicat el
16 de juny de 2021 a
les 13:47
Actualitzat el
16 de juny de 2021 a les
13:53
Et pot interessar
-
Esports
Gonçalo José Sousa torna a batre un rècord de l'Avinent Manresa: ara els 3.000 metres llisos
-
Esports
Kaodirichi Akobundu-Ehiogu no seguirà al Kids&Us Manresa
-
Esports
La Grada d'Animació reclama desencallar el nou pavelló abans del període electoral
-
Esports
Aquestes son les samarretes del Kids&Us Manresa per a la propera temporada
-
Esports
El Centre de Tecnificació del Bages i Moianès suma deu medalles a la Copa d'Espanya
-
Esports
Marc Aloy i tres regidors estrenen la pista de vòlei platja a la plaça Major de Manresa
