El Passeig s'omplirà de bàsquet el proper dissabte

Es farà durant tot el dia al tram entre el Canaletes i la plaça de Crist Rei

Publicat el 13 de setembre de 2012 a les 12:11

El Passeig viurà el proper dissabte 22 de setembre una jornada de bàsquet amb la celebració del primer torneig Street 3x3 Quin Passeig, organitzat per Diesa Restauració i l'empresa d'organització d'actes +Kevents. Al llarg de tot el dia, la competició s'alternarà amb activitats típiques d'aquest esport que gaudeix de tanta afició a la ciutat de Manresa. Concursos de triples, actuacions de les cheerleaders de l'Assignia Manresa i repartiment d'obsequis animaran un torneig que tindrà la gran peculiaritat de celebrar-se al mig del carrer, al tram del Passeig que hi ha entre el Canaletes i la Plaça de Crist Rei.

La competició s'ha organitzat en tres categories: infantil, per a jugadors fins a 12 anys; júnior, fins als 18 anys; i sènior, per a majors de 18 anys. Els equips que vulguin participar-hi ja poden inscriure's gratuïtament a l'adreça de correu electrònic info@quinpasseig.com, i a Ràdio Manresa, Decathlon i el quiosc Canaletes. Els quips han d'estar formats per quatre membres dels quals n'hi haurà tres en pista.

L'Street 3x3 Quin Passeig arrencarà a les 10 del matí amb la competició de la categoria infantil, que s'allargarà fins a les 12 del migdia. Les categories júnior i sènior competiran entre les 5 de la tarda i les 8 del vespre.